
Ďalšie správy o dresoch Barcelony určených na El Clásico. Ako informovali Albert Nadal a Xavi Hernández Navarro z denníka ARA, na mieste Spotify sa napokon objaví logo amerického rapera.
Barça pri príležitosti zápasov proti Realu Madrid v rámci spolupráce so svojím hlavným sponzorom zobrazuje na dresoch logo rôznych interpretov - predtým to boli Drake, Rosalia, Rolling Stones, Karol G alebo Coldplay. V poslednom čase sa veľa špekuluje o ďalšej voľbe. Médiá predkladali kandidatúry najväčších svetových hviezd Eda Sheerana alebo Taylor Swift, ale nakoniec bol zvolený americký raper.
Podľa Nadala a Hernaneza bude Barcelona hrať Clasico s logom Travisa Scotta. 33-ročný interpret má na Spotify viac ako 68 miliónov poslucháčov mesačne, čo je v súčasnosti najvyšší počet hneď po spomínanej Swift, The Weeknd, Brunovi Marsovi, Bad Bunny, Ariane Grande a Billie Eilish. Novinári upozorňujú, že Scott v minulosti v Katalánsku nahrával aj hudobné videoklipy.
zdroj: ARA
foto: X/FCB
Diskusia