V súvislosti s blížiacim sa finále Kráľovského pohára, v ktorom sa Barça stretne s Realom Madrid v Seville, sa na sociálnych sieťach objavilo množstvo komentárov týkajúcich sa vstupeniek na toto stretnutie. Fanúšikovia sa obávajú, či sa všetci budú môcť uchádzať o 28 000 vstupeniek, ktoré dostane každý z finalistov. Klub už v tejto veci poslal e-mail všetkým socios a penyas.

FC Barcelona upozorňuje, že socios aj penye budú môcť požiadať o vstupenky. Aby však bolo možné požiadať o vstupenky na finále Kráľovského pohára, je potrebné byť členom určitý čas. Pre socios je to jeden rok, zatiaľ čo pre penyistas alebo členov fanklubu je to 6 mesiacov. Táto podmienka sa nevzťahuje len na deti mladšie ako 6 rokov.

To všetko má zabrániť tomu, aby sa fanúšikovia zrazu chceli zaregistrovať len preto, aby mohli sledovať finále. Zatiaľ nie sú známe informácie o tom, ako bude vyzerať presný postup distribúcie vstupeniek. Vyzerá to však tak, že každý, kto má záujem a spĺňa kritériá, bude mať rovnakú šancu pri žrebovaní vstupeniek na stretnutie v Seville.

Prečo teda nebude mať žiadnu výhodu 22 000 socios, ktorí pravidelne sledujú Barcelonu v tejto sezóne na štadióne Montjuïc, alebo 17 000 fanúšikov, ktorí takto podporovali klub počas posledných dvoch rokov? Xavier Bosch z katalánskeho denníka Mundo Deportivo píše, že nikde nie je zmienka o uprednostnení socios pri kúpe vstupeniek na hypotetické finále príslušnej súťaže, či už ide o Kráľovský pohár alebo Ligu majstrov. Vzhľadom na to je veľmi pravdepodobné, že ak sa Barcelone podarí postúpiť do finále Ligy majstrov, ktoré sa tento rok uskutoční v mníchovskej Allianz Arene, socios, ktorí chodia na Montjuïc celý rok, nebudú mať možnosť kúpiť si vstupenky v predpredaji.

Téma uprednostňovania aktívnych priaznivcov nie je novinkou. Skutočne sa môže stať, že fanúšikovia, ktorí pravidelne a dlhodobo sledujú Barcelonu naživo, či už v domácich alebo výjazdových zápasoch, budú mať pri žrebovaní smolu a vstupenka skončí v rukách fanúšika, ktorý naposledy sledoval tím pred 10 rokmi, keď sa po trávnikoch preháňalo slávne tridente MSN. 

zdroj: mundodeportivo.es
foto: X/fcbarcelona.com

Diskusia

2 komentáre
8JK8 Premium
2025-04-04 13:37:01
Socios a penyas platia členské?
2025-04-04 21:49:11
Přednost by měli mít ti, kdo chodí pravidelně na zápasy a jsou členy nejdéle...