FC Barcelona a Ernesto Valverde sa dohodli na predĺžení spolupráce, čo znamená, že 55-ročný Španiel bude na lavičke prvého tímu pôsobiť minimálne ešte jednu sezónu.

Klub túto informáciu oznámil na oficiálnej stránke a nezabudol dodať, že podpis novej zmluvy do roku 2019/2020 s možnosťou predĺženia o ďalší prebehne dnes v prezidentskej kancelárii. Ernesto Valverde predstúpi pred novinárov o 17:00, kde bude nosnou témou zápas s Realom Valladolid.

zdroj: fcbarcelona.com

foto: fcbarcelona.com

Alirael

top komentár
81
2019-02-15 09:43:12

Strata Messiho rokov

Aexon

19
2019-02-15 09:46:42

souhlas máme top playera a tohle je ztráta potenciálu ...

Marian

3
2019-02-15 17:16:12

Black Friday !!!

Bramir

2
2019-02-16 08:44:04

zbohom tituly stane sa presne to ze sa v rozhodujucej faze hraci unavia lebo stale hraju ty isty a prehrame a nebudu ziadne trofeje.

loptajegulata

top komentár
41
2019-02-15 09:43:30

Síce oficiálne ale môžu ho hocikedy vyhodiť pokiaľ napríklad nevyhráme žiadnu trofej túto sezónu čo je aj možné.

barcelonista29

7
2019-02-15 11:41:00

Nevyhodia. Barto sa jasne vyjadril, že Valverde zostane, aj keď sa nič nevyhrá...

Aexon

4
2019-02-15 09:45:34

Pokud nevyhrajeme LM tak konci :) 3 roky čekání potažmo -> 4 roky to uz je na Barcu moc ... :) jinak za me smutná zpráva ... jsme hrozně jalový :( we miss you pep ... asi tak k tomu, na druhou stranu nevím koho lepšího momentálně dosadit do Barcy napadá me snad jen Koeman ... ? Blanc? netuším ...

harry525

26
2019-02-15 09:54:25

Neze miss you pep... Uz aj taky Lucho, na ktoreho tu poniektori "experti" kydali a ho podcenovali, by sa zisiel ze?... Teraz by nam "neuvazena" Luchova rotacia bodla, ze?... Garantujem Vam, ze po takych vykonoch, ake predvadza posledne zapasy Suarez, by pod Luchom pekne sedel na lavicke...

BayernMunchen

0
2019-02-15 10:16:04

Staci si pozriet zoznam timov ktore nas tento rok rozbili s rozpoctom 10% nasho a mas kandidatov ako nasranych

jokerito

15
2019-02-15 10:47:09

Ja si teda nepamatam, ze by nas niekto rozbil tuto sezonu...

jokerito

12
2019-02-15 10:55:13

naopak velmi dobre si pamatam ako nas niekolkokrat za sezonu rozbilo trochu nadpriemerne muzstvo ked nas trenoval Lucho poslednu sezonu. Mali sme totalne slabu zalohu ktora absolutne stratila schopnost kontrolovat zapas...

BayernMunchen

-9
2019-02-15 10:59:23

Nevidel si zapas v Seville? :D A co liga s bilbaom? My 2 flusance na branu, oni 4 golovky. To ze to koncilo 0:0 neznamena ze nas herne totalne nerozbili.
A ano, pod Luchom sme dostavali debakle, preto ODISIEL! Uz chapes? ODISIEL!!!! A mal by ho nasledovat aj valverde

jokerito

9
2019-02-15 11:02:47

Je velky rozdiel 0:0 a prehrat 4:0... V Seville sme hrali tak ako hrame cely pohar tuto sezonu. Prvy zapas na pol plynu. Dokonca aj s REalom to nebol vykon na plno, bolo to vidno. Bilbao nas rozhodne nerozbilo. Mali tam sance, ked sa zranil Lenglet a musel striedat. Ano hrali sme zle, ale rozhodne nas nerozbili. Dokonca sme ich velku cast zapasu tlacili a kontrolovali hru.

BayernMunchen

-1
2019-02-15 11:23:55

Rozdiel je en v to ze Ter stegen vytiahol par zazracnych zakrokov. Ak by lopta letela o 10 cm inde tak to 4:0 mohlo kludne skoncit. Ja nie som ako vy ze sa pozrem len na skore. Tak rozmyslaju fans penalda, ktoym staci vidiet meno v tabulke strelcov. Ja viem odlisit skore od hry, pod pepom sme mli skvele zapasy a prehrali sme a pod valverdem mame vacsinu otrasnych zapasov a zbierame body

jokerito

8
2019-02-15 12:30:56

Same keby. Keby sa hralo na keby mohli sme v Bilbau aj vyhrat. Keby nam zapiskal na konci penaltu. Keby bolo keby vyhrali by sme 3 x za sebou LM a nie Real. Na keby sa nehra...

naqiria

9
2019-02-15 11:06:04

zaujimave ze podla teba rozbit znamena vysledok 0:0. je to uplne jedno kto ma kolko striel na branu. Valverde nech sa pakuje ak nevyhrame LM alebo Ligu. momentalne sme prvy v lige a caka nas vyradovacka. ty ako totalny laik mozes prd vidiet do toho kto ma koho vyhodzovat. zaujimave ze kazdy jeden hrac z timu na CELE s Messim sa vyjadrili ze dufaju ze Valverde PREDLZI!!! takze individuum ako ty moze jedine plackat nad valverdem

BayernMunchen

-1
2019-02-15 11:14:19

A co mal messi povedat o svojom trenerovi? Videl si niekedy v zivote ze by nejaky hrac verejne povedal o trenerovi aby odisiel? Preboha vy ste taki naivni hlupacikovia... Ked vypadneme z LM a real nas z 10 miesta predbehne v lige uz bude neskoro. Pamatajte na moje slova

jokerito

6
2019-02-15 12:32:26

No tak ja si napriklad pamatam ako "najlepsi hrac galaxie" verejne vyhlasil ze keby zbytok muzstva mal jeho uroven tak by vyhrali...

emiliano

4
2019-02-15 11:21:32

Aj ja tak rozmýšľam, ako Aexon. Ak skončíme v LM ako minulý rok, vykopnú ho po vzájomnej dohode. Na jednej strane má možnosť ukázať, čo je zač. Na druhej strane škoda, že Messimu pribúdajú roky práve počas jeho trénerstva. A on nemá problém všetko ospravedlniť niečim.

Milan87

-3
2019-02-15 11:28:54

Za co sa ma ako ospravedlnovat??? Vlani sa za LM ospravedlnil to bola chyba a ja to beriem, odpustat je ludske a je to iba sport.
Ale zaco sa ma teraz ospravedlnovat a komu? Keď trenujre barcu nemoze ani raz uhrat 0:0? Alebo za ten double s rekordním poctom bodov? Neviem za co ? Netreba odpisovat tuto sezónu věd to máme dobre rozohrate mame akurat mensiu krizu. Alebo sa ma ospravedlnit vám ze predlzil job svojho zivota???
Chapem aj barta ze mu to nabidnul nemal dovod robit inak ked aj kabina za nkm stojí

BayernMunchen

-4
2019-02-15 11:35:57

Kde si videl rekordny pocet bodov hlupacik? Valverde ziadny rekord v bodoch neurobil. Ani sa necudujem ze si taky hlupucky ked si vymyslas legendy o valverdem.

BayernMunchen

3
2019-02-15 11:38:21

Most points in a season (3 points for a win, 38 games): 100, Real Madrid (2011–12), Barcelona (2012–13)
zdroj wikipedia hlupacik. Minuly rok sme na rekord stratili 8 bodov

Alek

-3
2019-02-15 12:48:17

Vlani to nebola len jeho chyba messi bol cely zapas na hrisku preco neurobil daco genialne ako vzdy a nedal napriklad gol ? Valve mu zakazal ?

patrik12

4
2019-02-15 13:20:32

toto snad nemozes mysliet vazne :D :D

jokerito

2
2019-02-15 13:43:12

tiez si myslim, ze toto musi byt ironia, inak uz neviem :)

freerider22

9
2019-02-15 09:51:53

tiez to tak nevidim uplne cierne... ak nevyhrajeme LM, tak ide prec ..

harry525

12
2019-02-15 09:56:59

No neviem neviem... Ernesto nie je hlupak a podla mna, respektive jeho agent, sa poistil... Ze ked "ma vyhodite, vyplatite mi nejaky ten milion.."... V sucasnej financnej situacii Barcelony by vedenie pripadny Ernestov vychadzov odkladalo, odkladalo a odkladalo az by sme sa dopracovali na koniec rocnika 2020/2021... :)

Alek

3
2019-02-15 12:50:42

Take miliony si urcite nezaziadal a pri nasom vedeni mu jeden dva miliony daju hned ak by bolo zle a chceli by ho vyhodit

ladisf

4
2019-02-15 10:07:00

No bohužel já takový nazor nemám. Kdyby byla LM tak zásadní na jeho pokračovaní tak si myslim, že by počkal měsíc, dva na to jak se to bude vyvíjet, jelikož s naší současnou formou a formou klíčových hráčů mam velké obavy. Ono to odstupný, když by ho vyhodili asi nebude zrovna málo.

LaBrie

4
2019-02-15 10:32:12

Napriklad Mourko si prisiel po pekne peniaze.......

Milan87

-3
2019-02-15 11:22:52

Bayernmunich!!@!@!#@# pametaj na moje slová to mi uz fakt pride ze si prajes aby sme nic nevyhrali.budes potom moct vypisovat kak si to vravel jak si chytry a podobné kraviny

ladisf

23
2019-02-15 09:56:19

Když Valverde podepsal s Barcou smlouvu byl jsem rád jelikož jsem uznával jakou práci odváděl v Bilbau. Po těch dvou letech co je u nás z jeho prodloužení už takovou radost nemam. Bohužel hra našeho milovaného týmu už není tak pohledná jako kdysi. Dříve jsem se hrozně těšil na každý zápas protože to byla lahoda pro oko, čistá fotbalová radost. Já chápu, že ve fotbale se hraje na výsledky ale Barcu jsem si zamiloval pravě díky tomu specifickému oku lahodicímu stylu hry, který se ale bohužel za posledních pár sezón vytratil. Jasně, že se pořád nemůže vyhrávat ale dříve jsme taky nevyhrávali vše ale bylo vidět to nasazení, snaha a hlavně pohledný fotbal. Občas tam samozřejmě jsou vidět náznaky staré dobré barcy ale ruku na srdce to jsou už bohužel jen ojedinělé případy. Valverde má skvělé statistiky ale to hlavně díky štěstí a Messimu. Výsledky a trofeje jsou skvělé ale já osobně mám radši když se hrál pohledný fotbal než s těží ubráněný vysledek 1:0

Roni957

-1
2019-02-15 10:04:03

okay cize dalsia sezona bez LM parada

kluc

12
2019-02-15 10:12:34

Dúfam že nová zmluva ho namotivuje k vyhratiu LM.

Marek3

17
2019-02-15 10:16:24

Ľudia vy len hejtujete ale pozrite ako perfektne Valverde zvládol nahradiť Neymara... Neymar odišiel 3 zápasy po tom čo Valverde prišiel... Nakoniec to vyriešil perfektne a dá sa povedať že stratu Neymara sme skoro vôbec nepocítili... Potom sa zranil Leo a tiež to vyriešil perfektne keď sme vyhrali všetky zápas bez Lea vrátane El Clasica (5-1)... A čo sa týka mladých hráčov tak ze ten čas v A-čku debutovali: Miranda,Chumi,Wague,Busquets,Puig a aj ďalší... V A-čku sa naplno presadili Semedo, Dembele, Aleña a aj Lenglet... To sú všetko ešte stále mladý a talentovaný hráči ???? No a čo sa týka trofejí tak sme vyhrali Ligu, pohár a tento rok si ideme pre treble????

Milan87

12
2019-02-15 10:24:18

Suhlas absolutny. Za dve sezóny sme v podstate prestavali skoro cely tým aj nakupy su iplne super aj z akademie valve vytiahol viac ako licho za 3 roky a este počas prestavby su aj trofeje.
Co by za to dali iné kluby???

BayernMunchen

-23
2019-02-15 10:45:41

Dakujem milanko. Tvoj hlupucky nazor mi je ukradnuty ako prd vo vetre. A ano, stojim si za tym ze Roberto, Pique, Lenglet, Busq, Rakitic, Coutinho, Suarez su v momentalnej forme priemerni hraci a valverde za rok a pol s tym absolutne NIC neurobil. Este je aj natolko hlupy ze ich silou mocou tlaci do zakladu aby ich totalna strata formy vysla viac najavo. Bohuzial u vacsiny sa zda strata formy uz trvala

barca87

2
2019-02-15 16:47:31

a môžeš dať tú základnú zostavu bez hore uvedených hráčov? vopred ďakujem...

BayernMunchen

-28
2019-02-15 10:17:20

Dufam ze messi si v lete spakuje kufre a skonci karieru na dostojnom mieste kde okolo seba nebude mat bandu priemerakov hrajucich za zasluhy

Milan87

19
2019-02-15 10:20:47

Priemerakov?! Strpim kritiku mojho milovaného klubu ale toto neni konstruktivna kritika iba urazanie hracov ktory toho za barcu vyhrali tolko ako niektore kluby vo svojej hystorii.Bayernmunich ty si fakt uplny megaČur@k!!!!!

bulldozer

8
2019-02-15 10:47:44

Uplakane decko je to.

Milan87

-3
2019-02-15 10:17:42

Super tu zmluvu si zasluzi, vobec to nie je také zlé ako tu poniektory píšete, je zaujímavé ze v barceloně su radi ako culès tak aj hráči a messi tiež.
Len tu sa musi stále kydat ako sa kydalo aj na lucha.
Ked nam pomohol po odchode Neymara a uhrali sme rekord v lige a ziskali sme double tak bol dobry???
Alebo fakt čekáte od každého trebl hněď v prvej sezone??? Fanuskovia uspechu su dost rozmaznany.
A ešte jedna vec ktorú tu písem asi po stý krát: Neznasam ked nás dakto hněď odpisuje ze nevyhrame LM ďalšie 2 roky a podobné kokotiny!!! Toto nie je fandenie toto by ste v barcelone na ulici ani povedat nemohli tak uz sa zobudte, pravda je taká ze ernesto si to proste zasluzi

BayernMunchen

-8
2019-02-15 10:48:40

Tvoj double bol oceneny Messiho piatym miestom v zlatej lopte. To ti ukazuje kde vsetci maju ten double ktory bol sprevadzany idiotskym experimentovanim v levante kde sme stratili historicke invincibles a prehrou 3:0 v slabuckom Rime!!!!! Milanko pozri si este raz celu minulu sezonu a uvidis kopu stastia a tesnych vysledkov v lige. Pod valverdem sa barcelony uz nikto neboji a aj timi zo spodku tabulky si dovolia proti nam v zapase dominovat

jokerito

7
2019-02-15 10:51:24

Ak sa tvoje ponimanie uspesnosti sezony riadi Zlatou loptou, tak asi nie je o com diskutovat.
Najskor tu vsetci vypisujete ako je to nespravodlivo davane, ze sme toho dosiahli obela viac ako je nam uznane, vtedy ked je toto ocenenie a teraz presny opak. Ludia su neuveritelni pokrytci...

BayernMunchen

-11
2019-02-15 10:54:18

Ano je to davane nespravodlivo lebo sa to dava na 90% len za LM. Ale pointa je v tom ze liga uz nikoho nezaujima. Radsej by som minulu sezonu vyhral LM ako ligu

jokerito

9
2019-02-15 10:59:33

:) Ak liga nikoho nezaujima, preco tu vsetci grcate do fora ak co i len remizujeme v lige? Dalsie pokrytectvo... O pohari ktory sme mali vraj totalne vypustit ani nehovorim.

BayernMunchen

-6
2019-02-15 11:17:57

Ukaz mi jeden moj prispevok kde placem nad poharom. Kludne nech vypadneme aj hned. Ide len o to ze bez plnej palby vyzera nasa hra pod valverdem ako keby nastupila Mufuza. To jedine mi vadi. A este valverdeho "rotacia" stylom ze prvy polcas dam becko a ked prehravame (co je vzdy) ta druhy polcas vystriedam vsetkych lavickarom a nasadim tam zaklad ktory musi hrat na 200% aby zapas achranil, co znamena ze sa hraci zakladu unavia este viac ako keby odohrali cely zapas. S valverdem som skoncil ked dal do pohara za stavu 3:0 suareza. To bola posledna kvapka s tymto debilom

Milan87

4
2019-02-15 11:59:31

Urazaz kazdeho z mojho milovaného klubu na stranke toho klubu chod na stránky realu (aj tak si myslim ze si tam zaregistrovany) a hejtuj barcu tam a do debilov priemerakov a driev nadavaj tam

Milan87

5
2019-02-15 10:56:48

Keď pozeras barcu iba preto ze iba fandis messimu a jeho zlatým loptam tak potom neni o čom.Aspon viem ze keď skončí kariéru skoncíš aj ty s fandenim barce aj ked to sa moc fandenim nazývat asi ani nedá. Nebudeš predsa pozerat na priemerakov nie???

PETERKRIZAN

23
2019-02-15 10:20:08

vysledky su dobre v celku,ale hra čim dalej horsia ,hraci sa hladaju,forma ide dole vodou,kvalita hry biedna,strelenie golu sa stava problemom

adriano

10
2019-02-15 10:37:47

Toto nieje dobrá sprava tréner ktorý stavia mužstvo na hráčoch ktorý majú cez 30 a hrajú pravidelne každý zápas a má svojich hráčov určených a má rád len úzky káder to bude ťažký oriešok prelusknut najma pre fanúšikov klubu.Ano vytrhol ten z paty Barcelone po odchode neymara ale každý videl načo doplatila Barcelona v lm v tej sezóne na úzky káder a na to že tento tím má hrať vo všetkých súťažiach.Tento rok ešte nesudim ešte nieje koniec ale je viac ako pravdepodobné že ti dopadne obdobne ako minuli rok ak nie horšie.Trener valverde má výsledky ale to je tak všetko pri súčasnej kvalite kádra aspoň na papieri a šírke kádra má tento tím predvádzať pohľadný fotbal ale nepredvádza mnohy hráči sú bez formi alebo vyčerpaný.Toto nebol dobrý ťah od vedenia ale ak sa toto páči Bartovi tak zbohom dobrý fotbal.

Milan87

0
2019-02-15 10:45:05

Mame horsiu seriu ale vyslovene zlý futbal fakt nehrame, inak by sme neboli prvý s najviac střelnými golmi.
Alebo ktk podla teba hraje teraz dobrý futbal?minule si tu pisal ze aj manchester aj BVB su na tom lepsie ako momentalne my.
Videl som teda ako dobre na tom sú, netreba sudit dopredu stačí jeden vydareny zápas a forma bude spat. A myslím ze na LM su namotivovany viac ako minulé sezóny. Je zaujímavé ze si chcel na zaciatku ročníku obetovat jak pohár tak ligu pre LM a teraz máš kydy.

BayernMunchen

-11
2019-02-15 10:51:43

Milanko vyckaj mesiac a uvidis. 2x classico, sevilla, lyon. Aby z toho o mesiac nebola nocna mora. Ja to pri sucasnej otrasnej hre vidim na 2. miesto v lige a tesny postup nad slabuckym lyonom

Milan87

9
2019-02-15 11:08:20

V septembri si mi pisal : Milanko pockaj mesiac a uvidíš to bude tottenham inter este překvapí psv real nás vydrbe atd atd atd neni ti to uz trapné tie cierne scenare???
Neodpisuj nas pred zapasom neurazaj našich hracov.
Dakujem

BayernMunchen

-6
2019-02-15 11:34:11

Milanko stavil som si v pohari na sevillu a krasny kurz 2.50 mi vysiel ako lusk. Pisal som ze to je vacsia istota ako datpeniaze do banky a mal som 100% pravdu. Laskavo ke ti vyhodim na oci ze nas real 2x porazi o par tyzdnov, nepis mi ze sa tesim z neuspech hej? Ja sa tesim z too ze mam pravdu a ze som vam hlupacikom ukazal ze sa do veco rozumiem 1000x viac ako vy. Mna kazda prehra barcy serie a s tymi potkanmi z madridu milionkrat viac. Ale visim aky je saso na lavicke bezmocny a trapny solari s najslabsim timom realu tohto tisicrocia nas skoli ako male deti. Zial vyzera to tak ze pokial tuto sezonu neprehrame aj gate, saso na lavicke ostane

Milan87

9
2019-02-15 11:38:17

Ty mas 16 alebo 17?

Milan87

7
2019-02-15 11:42:11

Vidíš ty si pametas so sevilou prehru ktorú ja som uplne vypustil lebo sme ju hrali s bčkom a nic neznamenala a ja si pametam vyhru 6:1 kde sj pred zapasom pisal ako vypadneme lebo zaloha je nekrativna. Ta vyhra bola krásná a na tu prehru sa uz mozme vysr@t

BayernMunchen

-8
2019-02-15 11:45:24

Ano hlupacik ako ty si pamata len 3 zapasy - Tottenham vnku, prve classico, a odvetu so sevillou. Preco sa potom cudujem ze obdivujes valverdeho ked dalsich 30 zapasov v ktorych sme hrali na urovni trnavy si vypustil

adriano

8
2019-02-15 10:52:55

No čo je podľa teba vyslovene zlý fotbal?No nehráme dobrý fotbal to musí vidieť každý a uvidíme ako to bude vyzerať na lyone.A k tým tímom tak tento tím a pri súčasnej forme by mal problém aj s borusiou a to nevravím z psg alebo cíti.Treba uznať že momentálne Barcelona nemá formu a hľadať ju v tejto fáze súťaži je veľmi zle lebo zápasy nasledujú za sebou a môžeme len dúfať že ju nájdu.

Ortiz

9
2019-02-15 10:41:34

Neeeeeeeeee :/
Nase slepe vedeni ..

blauigrana

3
2019-02-15 10:43:34

Perfektne nahradil Neymara???? ak by tam neboli hráči ako Leo a Andres možno hrajú 2. ligu...vdaka Messimu je Barca tam kde je Ernie absolutne nevie narábať s týmom vôbec to nezvládol spolieha sa len na Lea...a nedokáže využiť ten potenciál ktorý je momentálne v Bacelone...absolútne odveci striedania aj zostavy ignorácia Malcoma je hrubá chyba tak isto ako Coutinha dokázal znemožniť tou hrou čo predvádza pod ''jeho'' taktikou...skúša hrať defenzívne vôbec mu to nejde Arthur musí hrať častejšie defenzívnejšie čo mu ide perfektne len by to potrebovalo niečo aj smerom dopredu ako sme mohli vidieť napr. pas na Ivana...výsledky sú aké sú hlavne kvôli Messimu pridal by som k nemu aj Jordiho...uvidíme čo bude prajem mu vela šťastia

jokerito

-1
2019-02-15 10:48:29

Ignoracia Malcoma, ty brdo. Jeden zapas zahral dobre a vo vsetkych ostatnych co hral hral totalny prd...

blauigrana

4
2019-02-15 10:49:03

prečo asi ty génius?

BayernMunchen

11
2019-02-15 10:49:59

Daj zoznam zapasov kde hral v plnej zostave. Alebo si myslis ze v spolupraci s mirandom a chumim bude robit zazraky hlupacik?

jokerito

1
2019-02-15 10:52:41

No proti muzstvu kde su hraci o level slabsi ako v classicu ak, nie o dva, by som cakal ze trochu viac zaziari...

BayernMunchen

1
2019-02-15 10:56:46

Napriklad od Suareza uz dal v tejto sezone gol v LM. V zapasoch kde hral od zaciatku s timom v plnej sile to na totalne nerozohrateho hraca nebolo zle. Nehovorim ze to je druhy Messi ale rcite je lepsi ako to drevo ktore hra v utoku vsetky zapasy

Milan87

-2
2019-02-15 10:59:27

Drevo???? Zase urazas nasich hracov??? Drevo????
Vypadni tu uh z tejto stránky jediné drevo si tu ty

BayernMunchen

3
2019-02-15 11:21:15

Prepac viem ze drevo je urazka pre kazdy strom, lebo aj ked kopnem loptu do stromu, odrazi sa menej ako od suareza

jokerito

3
2019-02-15 11:05:03

Suareza casto kritizujem aj ja, resp priznavam ze uz nie je tam kde bol. V lm naskocil Malcom a dal gol to uznavam , vtedy vo mne aj vzbudil ocakavania, no odvtedy az do classica hole nic...

BayernMunchen

2
2019-02-15 11:20:32

A co medzi LM a classicom ohohral? 10 minut v lige a zapasy s beckarmi v pohari

jokerito

4
2019-02-15 12:35:05

Ano v zapasoch, v ktorych ziaril aj D. Suarez ktory na Barcelonu nemal...

Milan87

1
2019-02-15 10:51:35

To je co za argument ze ma stastie ze tam hraje messi?a hral tam andres??
To ma ako lea posadit a hrat bez neho aby si niečo dokazoval?potom aj pep mal stastie na hracov.tata ich mal tiez a hovno vyhral
Keby neboli messi a iniesta tak by to ani nebola dnesna barca takže obviňovat ho ze ich mal k dispozícii mi pride uplne mimo.

blauigrana

1
2019-02-15 10:52:19

:D :D stebou sa zaoberať nebudem strata času

adriano

5
2019-02-15 10:45:42

A toto je zlá správa pre de jonga.Ak zostane rakitic busqetes vidal tak bude krstiť pri tomto trénerovi lavicku

adriano

2
2019-02-15 10:46:56

Lestit lavičku.

Milan87

-2
2019-02-15 10:48:04

Tak ako ju lesti arthur? To sa dá vydrzat

jokerito

1
2019-02-15 10:49:42

Presne tak, zaloznici dostavaju svoje minuty. Arthur, Vidal, Raki, Busquets, Alena. Vsetci hravaju...

adriano

4
2019-02-15 10:56:03

Hej dostávajú keď sa niekto zraní alebo vykartuje inac predpovedať zálohu na zápas dokáže hocikto s tejto stránky lebo valverde má svoju jedenástku napísanú v hlave dopredu.Zial.

Milan87

-4
2019-02-15 11:03:40

To nie je pravda a nasa jedenastka nie je o nic zafixovanejsia ako u ostatnych alebo ako v minulosti ta nasa tiež. Este teraz ti ju sem nápisem: alves puyol pique abidal busquets xavi iniesta messi eto/villa/henry sanchez/pedro

jokerito

0
2019-02-15 11:06:57

Milan, suhlasim. NEviem preco sa tu dospelo k vseobencemu nazoru ze by sa mali vsetky posty v kuse rotovat. Pozrime sa na velke muzstva minulosti, ktore tvorili historiu. Ich zostavy boli v podstate stabilne a casto hravali bez zmeny ovela dlhsie obdobia ako my teraz

adriano

2
2019-02-15 11:21:05

Zase porovnavas neporovnateľne ty hráči čo si písal boli extra trieda na svojom poste a keď prišiel čas a videl to aj xavi aj iniesta proste skončili aj puyol.Zobral si si zlý priklad.

BayernMunchen

0
2019-02-15 11:27:26

Milanko to nepochopi. Xavi, Iniesta, Puyol odisli lebo vedeli ze uz nemaju co barce dat. Teraz je ina doba. Dreva v nasom zime zarabaju 3-4x tolko ako Xavi s Iniestom a preto sa im odist nechce. A a zaklade toho milanko nadobudol dojem ze na to maju. Ano Suarez, Busq, Pique pre barcu spravili vela, ale to neznamena ze na ihrisku musia zostarnut a umriet. Ked to nevidia sami, musi to vidiet trener, ale pokakakny saso si to nedovoli

jokerito

2
2019-02-15 12:38:11

Mna by strasne zaujimalo koho by si ty postavil do zakladu a koho by si striedal ci rotoval. No daj nam sem zostavu + striedanie aspon na tri zapasy. ty velky trener ktory by mal na to trenovat Barcelonu , ale nevenuje sa tomu , lebo nema moznost. Poviem ti nieco. ak by si to naozaj vedel a mal na to talent tak by si aspon niekde niekho trenoval. To co tu vedies a vlastne my vsetci su len obycajne "krcmove reci" trener Barcelony je len jeden a on ma hlavne slovo !

BayernMunchen

-3
2019-02-15 12:51:01

Takze urcite volba na RB Semedo, Do zalohy Busq, Arthur a VIdal/roberto a utok namiesto Coutinha dembele/malcom.

A striedanie? Si imbecil? Ved striedanie zavisi od kazdeho zapasu. Jasne ze obhajujes valverdeho lebo mas taky isty mozog ako on. DOpredu je vsetkym vsetko jasne a hra aj tak vyzera. Ziadna schopnost zmenit vyvoj zapasu vhodnymi striedaniami

BayernMunchen

-2
2019-02-15 12:52:42

Ano trener barcelony je len jeden mas pravdu. A to je ten problem, kedze nas trener je pokakany saso ktory ide do Rima hrat udrzbu

Milan87

-3
2019-02-15 11:04:52

V podstate nasa zaloha bola rovnaka na 75 az 80 %
A to je fakt.

adriano

3
2019-02-15 13:01:15

Ty porovnavas zálohu zo xavimn a iniestom a sergiom keď mali najlepšie roky a výkonnosť s tým čo má Barca k dispozícii dnes?Vtedy bola záloha ktorú závideli vo svete Barcelona xavi a iniesta a Sergio ktorý to mal nastarosti vzadu a iniesta a xavi vymýšľali akcie tvorili pre utok.Teraz Barca nemá v zálohe okrem arthura žiaden mozog a možno alena ale apiug budú dobrý ale to by musel tréner posadiť rakitica auto nespraví.

Adamito

7
2019-02-15 11:05:56

A jsme v PRDEL.........................

Jestper9

-6
2019-02-15 11:06:50

Poprom vsetkych fanusikov messiho co furt len placu aby mal o tu jednu zlatu loptu od ronalda viac aby si soravili vlastnu stranku. Su tu aj fanusikovia barcelony co fandili pred messim a aj po nom budu. Hrou nadseny nie som, ale team je v prestavbe. Ci ma valverde busquetsa jtorego sice nemusim ale je pitrebny spolu s rakiticim suarezom a piquem posadit? Trochu vela osobnoati nie? A mozno boh Messi taha za povrazky a visno to na Suarezovi hlavne. Nevieme co sa deje v kabine. Aj ja sa pravdepodobne mylim a pravda je inde. No na to, ze zostva sa tvori a nie je ustalena tak nie sme na rom ako malr. United. A Pep.. Je fajn ale nie nadclovek. S takymi zdrojmi a tiez poslesnu dobu ponakupoval kadekde a Liverpool je pred nim. LM od Barci cias nevybral. Tak?

BayernMunchen

-5
2019-02-15 11:19:25

Zopakuj si najskor zakladku a potom tu niekoho vyhanaj

Jestper9

8
2019-02-15 11:33:10

Písal som na mobile a mam kus hrubsie prsty. Sorry ak ti to robí problem prečitať. nemám rád tento styl reci a komunikácie, ale predstav si, ze mam Mgr. Ak tebe pár prehodených, či iných písmenok v slove robí problém, tak ty si zopakuj ZŠ. Priemerne inteligentný človek dokáže čítať aj tak. Alebo ty po písmenkách čítaš a prstom si ideš? Daj si lieky na depresiu a bude možno lepšie. Stale len pindáš do niečoho a niekoho. Ziadny konštruktívny názor. Fanúšik musí aj kritizovať to je jasné a tiež nie som zástanca toho, že len chváliť a slepo fandiť, ale to čo robíš ty, tak tolko špiny nenakydajú na FC Barcelona ani fanusikovi aRealu Madrid.

BayernMunchen

-6
2019-02-15 11:41:50

Ziadny konstruktivny nazor? :D :D :D Co viac konstruktivne ako zmenu trenera a predaj COutinha by si chcel? Vsetci ostatni tu len slepo vria ze bude dobre a ja jediny ktory navrhnem riesenie som nekonstruktivny :D :D :D

A pre tvoju info k Man city - liverpool v poslednom obdobi investoval viac ako city

Milan87

7
2019-02-15 11:47:10

Od zaciatku sezony si predal uz piqueho ,roberta ,rakytica suareza ,busquetsa, couthinha, vyhodil trenéra odvolal prezidenta ........

To je fakt konstruktivne ako svina, kde by sme adi dnes boli chytraku???

BayernMunchen

-4
2019-02-15 11:58:33

Preco nereagujes na ten tvoj rekord v bodoch chytraku? :D

Milan87

4
2019-02-15 12:02:54

Z wikipedie je chytry kazdy magor v zapasoch bez prehry po sebe tten rekord asi máme neviem presne chod si to vygooglit

Lolzer

-7
2019-02-15 11:21:27

Keby hráči nechceli aby predĺžil, tak nepredĺži. Na prifajčené názory "fanúšikov" z tejto stránky už nikto nie je zvedavý.

BayernMunchen

-1
2019-02-15 11:24:48

Urcite o tom rozhodli hraci :D :D :D Boze tu je to hlupakmi doslova nakakane :D :D :D

Milan87

-3
2019-02-15 11:36:02

Milanko to nepochopi. Xavi, Iniesta, Puyol odisli lebo vedeli ze uz nemaju co barce dat. Teraz je ina doba. Dreva v nasom zime zarabaju 3-4x tolko ako Xavi s Iniestom a preto sa im odist nechce. A a zaklade toho milanko nadobudol dojem ze na to maju. Ano Suarez, Busq, Pique pre barcu spravili vela, ale to neznamena ze na ihrisku musia zostarnut a umriet. Ked to nevidia sami, musi to vidiet trener, ale pokakakny saso si to nedovoli





Tak toto by som ti v katalanstine napisal na celo aj s tymi drevami a urazkami a vypustil ta na campnou aby si konečně pochopil co je to ucta ku hracom a ku klubu

BayernMunchen

1
2019-02-15 11:43:38

Milanko, uz sa tesim na najblizsi zapas doma v ktorom podame vykon ako v bilbau. Ten pisko tribun bude ako nebeska hudba. Kludne ti ho nahram a poslem ako dokaz toho ako su na camp nou spokojni.

Milan87

2
2019-02-15 11:51:54

Bol si tam uz???? Bol si tam???? Ja uz 3 krát a neviem si predstavit ze by campnou vypiskal barcu fakt nie! Piska sa na jednotlivcov vacsinou toho hostujuceho týmu ale ze by vypiskali tym ako taky??? To sa tam asi ani nestalo mne tam teda vravelj ze tam sa tlieska aj ked sa prehra, ved tam prehravaju raz za 3 az 4 mesiace. Je vidiet ze vies hovno iba otvaras hubu

BayernMunchen

-4
2019-02-15 11:54:17

Hej? A ked valverde striedal vidala? TO sa nepiskalo?

Milan87

2
2019-02-15 12:10:05

Na jednotlivcov

Milan87

2
2019-02-15 12:13:41

Nema cenu sa stebou bavit len si ma zase vyprovokoval a vytrolil a aj tak to nikde nevedie vies ja ako záchranář viem ze tvoj mozog je este vo vyvoji a preto nema zmysel si tu s tebou vypisovat odloz mobil pocuvaj pani ucitelku a snaz sa skrotit tu svoju pubertu lebo tvoje prispevky su tak na vek 13 az 15 rokov, holt slaba kora mozgova.
Ja som po dlhej nocnej sichte a idem spat.

Milan87

2
2019-02-15 11:53:27

Naposledy som tam bol v decembri na villreal a nehrali sme nic moc len sme zlepili 2 goly ale atmosféra bola výborná

barcelonista29

8
2019-02-15 11:55:38

Výborná atmosféra na Camp Nou? :D :D

Milan87

2
2019-02-15 12:04:33

A nebola? Mne sa pacila

barcelonista29

0
2019-02-15 12:10:58

Na Camp Nou je veľmi málo zápasov, v ktorých sa fandí. Posledný rok je to o kúsok lepšie, ale predtým tam bol skoro stále ticho. A jediný pokrik je jedno slovo o nezávislosti :D inak prakticky nič.

RastoD

6
2019-02-15 12:11:18

nie som z toho extra nadšený, ale zas ani sklamaný, aj keď želal by som si odvážnejšie a oduševnelejšíe výkony tímu a lepšiu prácu s hráčmi lavičky , a to čakám, že zabezpečí hlavne tréner. ale uvidíme, veď sa môžu veci zmeniť.

Roman7

3
2019-02-15 12:11:21

no dobra sprava pre messiho ten uz ligu majstrov nikdy nevyhra

el_dominiko

-2
2019-02-15 12:42:55

A sme v piči

Pader

2
2019-02-15 14:41:52

TRY NOT TO HEART ATTACK...

Filko

1
2019-02-17 08:41:13

Ci to Malcom tu dovtedy vydrzi

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.