prehra ide jedine na Xaviho... Romeu do takého zápasu? YamaI do takého zápasu? CanceIo doIe? Však brániI dokonaIe, podporovaI útok... Fermín náš najkreatívnejší hráč, jeho striedanie pochopím jedine v prípade, že odišieI kondične... Xavi čas uznať si chybu na seba
uplny suhlas. ani Lewa tam dnes nemal ist tak skoro. vsetko fungovalo a Ferran dobre branil. ale striedania Romeua bol fakt klinec do rakvy. odkedy prisiel na ihrisko, tak sme mali velky problem udrzat loptu
Toto je pravá Barcelona . Pinkačky okolo 16ky a nevystrelí nikto , radšej prihrajú dozadu 50m aby náhodou nestratila loptu a jeb*ú nám proti útok dostaneme gól a všetci slzi v očiach. Tak im treba . Najväčšia slabina Barcelony ? XAVI jednoznačne . Nevie striedať a stále si myslí že ho nikto neprekukol. 30 rokov a viac sa hrá to isté a nepríde s ničím novým. Haloooo už nemáme legendy v klube že hrajú naslepo, treba zmeniť systém hry. Možno odstúpi sám alebo ho k tomu doženú socios
Lewymu pasuje hra, ked mu to niekto naserviruje loptu do pokutoveho uzemia. Ked treba loptu kontrolovat a si prihravat na 1 dotyk, je po vsetkom. Zial.
Jako moment pred vapnem, ten frajer si zpracovava balon a 2 metry mu to utece. Top strelec, ale neeee k nam. To same Kane, je videt, te to nebylo o Lewovi, ale o hernim stylu
Prvá otázka nie provokácia tak to neberte …
ČO ROZHODCA? Lebo bolo tu pred zápasom veľa placu…
Na zhodnotenie zápasu v prvom polčase zo strany Realu hrozne aj keď to už zažívam druhu sezónu že Real hra len 2.polcas. Bolo to celkom vyrovnane v prvom polčase to Barca ovládla a v druhom Real.
Jako wtf jaká hamba? tady jste před zápasem mluvili o tom že čekáte náklad a teď hamba? A ještě to posere Xavi? Takže Real dal naprosto dva usoplené goly nebyli to snad jeho dvě střely? když nepočítam tu Kroosovu doprostřed? Prostě o tom někdy ten fotbal je, taky jsme dali usopleného gola.. Někdy ti padnou dva goly z dvou střel. My jsme naše další tutovky neproměnili měli jsme dvě tyče, a pak ti Fermín z poza vápna ještě přestřelí bránu. Ten fotbal byl jalový z obou stran, ale na to že nám chybí půlka klíčových hráčů a hrají naprostý junioři. Tak do 60 -70 minuty to zlé zase nebylo. Jedno nechápu proč stahoval Felixe a dal tam Yamalla a ještě na levo. Tohle šlo za Xavim. Ale nemyslím si že tenhle zápas posral Xavi. Naopak vyhrát to po tom usopleném golu, tak věřím že tady nikdo o hambě ani nenapíše.
Úplný súhlas pravdivo a som rád že taky zápas odohrali pri toľkých zraneniach.Hlavne som rad ze mladý chlapci ukazujú ze budúcnosť je slubna.Aj keď prehrali nestastne ja som spokojný.Kludne toto môže Barcelona zahrať na reale .
Úplne súhlasím. Ešte by som dodal, že naša obrana dnes fungovala aj napriek 2 gólom oveľa lepšie, ako v minulých zápasoch. Bolo to vyrovnané, ako každé El Clasico. Fermín ukazuje veľký potenciál. 20 ročný mladík čerstvo v základe nám tu strieľa góly, tyčky a asistuje. Z dlhodobého hľadiska bude kľúčová lavička, tá naša dnes sedela bohužiaľ na tribúne.
Ok skúsim sa opýtať čo hrala Barca okrem toho že bola v druhom polčase na vlastnej polke? Veď v druhej polke nemala nič z hry a bola zatlačená na vlastnej polke až som pozeral že nehrá a bráni len .
V prvom polčase presne naopak zatlačila Barca Real a nehral nič Real.
Treba si pozriet celkovy pocet sanci a striel na branu. Tam je odpoved, puding. A neda mi to nepovedat: uz som pocul od viacerych, ze MATS je momentalne najlepsim brankarom na svete. Mam ho rad. No ani predtym som nesuhlasil, a po dnesku urcite nie. Neuer bol vzdy lepsi (neznasam ho), a aj Courtois je lepsi (tiez ho neznasam). Pravda obcas boli.
Road určite srandujes …
Strely na branu 3:4
Strely mimo branu 7:4
Priame K. 15:16
Držanie lopty 52:48
Zablokované strely 5:5
Rohy 6:3
Atd atd
Zdá sa ti ti nejak extra na jednu stranu lebo mne nie na to že Barca hra doma .
Ako hovorim prvý polcas ovládla Barca ,je to ale známe že Real nikdy nehrá v prvom polčase
V druhom to zase ovládol Real
Dosť vyrovnane a to že ste dali tyčku? Veď ten brankar minimal v jednom prípade bol úplne ba tej tyčke takze ist to vedľa kusok (do bránky) tak nepochybujem že by ju mal .🤷🏻♂️
Nezabudaj, ze zrdky sa nepocitaju ako strely na branu. No hadat sa s tebou nebudem. Potom si pozri skrateny zaznam a uvidis, kto mal viac velkych sanci.
Tam mas štatistiky ,to že mas o 1 či 2 či 3 šance viac moc teda nehrá ,hra sa myslím na goly ale tak čo čakať iné .. pred zápasom vyhovorky na rozhodcu ,keď rozhodca posla dobre dokonca po páde myslím Gavi ruka v tej 16ke,to by u bolo kriku keď by to neodpiskal naopak však? Tak vyhovorime sa na stastie 😁 ach Jaj ,ako ženy fakt .Miesto toho aby sa hľadalo prečo Barca odohrala 2polcas asi len má svojej polke,tak hľadá sa niečo ako “stastie”
Kto koho zatlačil?! V druhom polčase barca trochu poľavila, ale real nevytvoril poriadny tlak ani na sukundu. V prvom úplná dominancia barcy. Martýr proti ktorému je celý svet si ani neprdol, ale zase mal niekoľko pekných konverzácii asi s každým s kým sa len dalo, takže štandard si drží.. akonáhle prišlo holohlave poleno ste trochu prevzali iniciatívu, ale za celý zápas ste v podstate nevytvorili do kopy nič, dva góly z ničoho.. ok tak to je, o tom je futbal.. ale výhru dnes ste určite si nezaslúžili..
Futbal sa hra na goly ,ak si pozrieš štatistiky tak boli vyrovnane tiež dokonca Real mal viac striel na branu aj pr.kopov. To že Real nehrá v prvom polčase nič je už dlhodobo známe ,ako došiel Camavinga čo mal hrat od začiatku len Carlo samozrejme tam musí tresknut za zásluhy Kroosa čo už vytáča asi každého ,tak Real prebral hru. Každopádne futbal sa hra aj takticky,je to aj v hlave ..
Netreba sa nonstop vyhovárať -pred zápasom na rozhodcu,po zápase na stastie ,po sezóne na vesmírnu loď a neviem na čo všetko . Občas sa to tvoje stastie možno vola aj taktika.
Semifinále CDR minula sezóna Barca vyhra 0:1
Štatistiky
Držanie lopty 65:35
Strely 13:4
Atd atd .. vtedy prečo nikto nerozprával o šťastí ale o tom ako sa hra na goly? A to ta hra aj štatistiky boli trosku inde ako dnes.. tu vidíš ten rozdiel v pohľadoch .Skratka vyhovorky prehre ale pri výhre aj keď zlej tak sa hra na goly 🤷🏻♂️
Dvojmetrové ronaldove offsajdy a ramosove kung-fu ťahy vo finále sú tiež taktika?? V ten deň keď barca začne hrať vašim mrchozrutskym štýlom, aj keď bude úspešná, stratím záujem.. to nie je podivana, ale každému sa páči niečo iné.
A na margo tých “výhovoriek” veď okrem madridistov ti aj deti v škole povedia že proti madridu sa píska a odpúšťa úplne ináč než proti iným mužstvám, stačí si prečítať rozhovor moraty napr alebo ešte lepšie otvoriť vlastne oči. To nie sú výhovorky, to sú fakty a niekedy sú tak okaté že až to boli, tak prečo by sme mali byt ticho a tolerovať to? Kto kto ale vy by ste mali byt ticho ako kostolné myši čo sa týka výhovoriek, lebo ak za posledných 10 rokov by sa pískalo trochu “objektívnejšie” tak tých LM by ste nemali až tak veľa.
Je zaujímavé že plače iba Barca.. nevidel som plakať nikoho z Anglicka,Talianska vlastne nikde v Európe a dokonca asi ani v La Lige okrem Moratu na ktorého predtým kričali že je potkan atd atd ,dokonca ani ten to nevyslovil tak ale že voči Realu majú väčší rešpekt . Skratka realita? Plače len Barca. Zabudas že tým štýlom ste hrali min rok v CDR ,dal som ti tam štatistiky čo ste ledva loptu mali,prečo si potom ešte fanúšik lebo tam bola prevaha asi 3x väčšia ak si nepamatas stačí pozrieť záznam.
Už pred zápasom tu bol plac za rozhodcu ,nakoniec myslím Gavi po súboji v 16ke vlastnej s Viniciusom padol na zem a zahral rukou,zahrávať Real 11ku? Určite by si ju rozhodca obhájil ak by chcel . Kde si bol?co si sa neozval vtedy? Lebo Realu pripúšťajú? Plakal tu niekto za tu ruku z Madridu?vyhovaral sa na ňu? NIE … prečo ? Lebo Madrid sa stará o seba . O koho sa stará Barca? O Real .. dokazov je veľa .. Vieš kto bol najväčší fanúšik Madridu? Gerrard Pique práve ten čo tajne bral provízie za Saudsku Arabiu. Ten pozeral všetky zápasy Realu a horel mu tweeter v tej dobe.. Hovorí sa že ten kto ta tolko sleduje bude tvojim najväčším fanúšikom 🤷🏻♂️ ale príkladov je veľa veľa veľa ,tých článkov by si sem dal tolko kde Barca rozprava o Madride že až ,ale kde sú články kde hovorí Perez či vysoko postavený funkcionár o Barce? Hovorí sa tomu Diplomacia.
Jak deti ..
Klobúk dole pred kopu fans tu ,sú fakt objektívny a vyjadrujú sa normálne,nevyhovaraj sa atd… potom sú tu tí čo prajú zle,zranenia a len placu jak malé deti a hľadajú výhovorku ,podľa mna to bude komplex či pocit menejcennosti . Bez urážky
Menejcenní, zakomplexovaní, bez úrovne, deti.. čo ty tu robíš prosím tá?! Myslíš si že je tu niekto zvedavý na tie tvoje ódy čo tu kecas?? Daj si trochu prestávku a chod ku svojim oslavovať velkolepe víťazstvo najspravnejsieho a najlepšieho mužstva na svete.. tam to môžte rozoberať do rána ako ste dnes prevalcovali barcu 🙏🏻
Ak si si všimol píšem aj ti že je tu kopu super fans,potom menšina či sa chová jak malé uplakané deti. Hneď aj píšem že to nehovorim ako urážku ale proste ak niekto pozera dokola na iných ,hádže všetko na iných ,vyhovára sa furt či je u ZOPÁR fans úplne jasne tak to niečo bude. Opäť hovorim že to neni v zlom len to píšem na zamyslenie . Vieš čo tesim sa ale tam to konci ,sú to 3 body,drámu z toho nebudem robiť .Pekny deň a bez urážky
Komentujuci tu zase hejtuju, ako sme si posrali zapas, neuveritelne. Hrali sme proti jednemu z najsilnejsich timov na svete, ktory ma lavicku rovnako silnu, ako zaklad. Na nasej lavicke boli Romeu, Yamal a hraci po zraneni. Ked sa nad tym zamyslim, je obdivuhodne, ako sme dominovali v strede pola v prvom polcase bez Frenkieho a Pedriho.
Nevim, nemuzu si pomoci, ale kdyby nas vedl Pep, tenhle zapas bysme neprohrali. Xavi umi presvedcit hrace, aby hrali za Barcu, ale nedokaze pozitivne reagovat na prubeh zapasu. 😞
Dnešná prehra ma mrzí asi najviac zo všetkých za posledné roky, lebo real okrem jedného kohúta ktorému každá strela nejakým zázrakom stále skončí v bráne, hra veľmi podpriemerne. Nechcem sa vyhovárať na zranenia, lebo aj keby nastúpil úplne zdravý lewa alebo raphinha tak neviem či by to bol obrovský rozdiel. Stred a obrana zase podľa mňa hrali na vysokej úrovni aj bez FDJ a pedriho, kunde až taký nenahraditeľný nie je aj keď ma formu. Proste tie šance sme mali dať a hotovo, už v prvom polčase sme mali rozhodnúť. Potom už rozhodovali len lavičky. My máme oriola oni camavingu atd atd.. Portugalčania asi už fakt mali toho dosť, ale ťah sezóny, stiahnuť fermina, ktorý by ešte tých 20 min v klude vybehal a nahradiť ho každý vie kým, ktory od zápasu k zápasu hra len horšie a horšie je ozaj hodné rezignácie už zajtra.. emócie, ale nevidím perspektívu, asi skok z arabie rovno do barcy bol príliš predčasný.. 🤷🏻♂️
Striedanie mal prísť skôr ale už je po zápas a zápas sa hrá 90min 🤬
ČO ROZHODCA? Lebo bolo tu pred zápasom veľa placu…
Na zhodnotenie zápasu v prvom polčase zo strany Realu hrozne aj keď to už zažívam druhu sezónu že Real hra len 2.polcas. Bolo to celkom vyrovnane v prvom polčase to Barca ovládla a v druhom Real.
V prvom polčase presne naopak zatlačila Barca Real a nehral nič Real.
Strely na branu 3:4
Strely mimo branu 7:4
Priame K. 15:16
Držanie lopty 52:48
Zablokované strely 5:5
Rohy 6:3
Atd atd
Zdá sa ti ti nejak extra na jednu stranu lebo mne nie na to že Barca hra doma .
Ako hovorim prvý polcas ovládla Barca ,je to ale známe že Real nikdy nehrá v prvom polčase
V druhom to zase ovládol Real
Dosť vyrovnane a to že ste dali tyčku? Veď ten brankar minimal v jednom prípade bol úplne ba tej tyčke takze ist to vedľa kusok (do bránky) tak nepochybujem že by ju mal .🤷🏻♂️
Netreba sa nonstop vyhovárať -pred zápasom na rozhodcu,po zápase na stastie ,po sezóne na vesmírnu loď a neviem na čo všetko . Občas sa to tvoje stastie možno vola aj taktika.
Štatistiky
Držanie lopty 65:35
Strely 13:4
Atd atd .. vtedy prečo nikto nerozprával o šťastí ale o tom ako sa hra na goly? A to ta hra aj štatistiky boli trosku inde ako dnes.. tu vidíš ten rozdiel v pohľadoch .Skratka vyhovorky prehre ale pri výhre aj keď zlej tak sa hra na goly 🤷🏻♂️
A na margo tých “výhovoriek” veď okrem madridistov ti aj deti v škole povedia že proti madridu sa píska a odpúšťa úplne ináč než proti iným mužstvám, stačí si prečítať rozhovor moraty napr alebo ešte lepšie otvoriť vlastne oči. To nie sú výhovorky, to sú fakty a niekedy sú tak okaté že až to boli, tak prečo by sme mali byt ticho a tolerovať to? Kto kto ale vy by ste mali byt ticho ako kostolné myši čo sa týka výhovoriek, lebo ak za posledných 10 rokov by sa pískalo trochu “objektívnejšie” tak tých LM by ste nemali až tak veľa.
Už pred zápasom tu bol plac za rozhodcu ,nakoniec myslím Gavi po súboji v 16ke vlastnej s Viniciusom padol na zem a zahral rukou,zahrávať Real 11ku? Určite by si ju rozhodca obhájil ak by chcel . Kde si bol?co si sa neozval vtedy? Lebo Realu pripúšťajú? Plakal tu niekto za tu ruku z Madridu?vyhovaral sa na ňu? NIE … prečo ? Lebo Madrid sa stará o seba . O koho sa stará Barca? O Real .. dokazov je veľa .. Vieš kto bol najväčší fanúšik Madridu? Gerrard Pique práve ten čo tajne bral provízie za Saudsku Arabiu. Ten pozeral všetky zápasy Realu a horel mu tweeter v tej dobe.. Hovorí sa že ten kto ta tolko sleduje bude tvojim najväčším fanúšikom 🤷🏻♂️ ale príkladov je veľa veľa veľa ,tých článkov by si sem dal tolko kde Barca rozprava o Madride že až ,ale kde sú články kde hovorí Perez či vysoko postavený funkcionár o Barce? Hovorí sa tomu Diplomacia.
Jak deti ..
Klobúk dole pred kopu fans tu ,sú fakt objektívny a vyjadrujú sa normálne,nevyhovaraj sa atd… potom sú tu tí čo prajú zle,zranenia a len placu jak malé deti a hľadajú výhovorku ,podľa mna to bude komplex či pocit menejcennosti . Bez urážky