Operácia predaja VIP miest na Spotify Camp Nou je zahalená rúškom tajomstva. Joan Laporta odmietol poskytnúť podrobnosti o spoločnostiach, ktoré venovali klubu 100 miliónov eur na prevádzku 475 exkluzívnych miest. Prezradil len, že dve z kupujúcich spoločností pochádzajú z Blízkeho východu, jedna z Kataru a druhá zo Spojených arabských emirátov. Katalánsky denník Sport teraz o tom poskytuje viac podrobností.
Ako informoval David Bernabéu v relácii „La Posesión“ na Sport TV, názov katarskej spoločnosti, ktorá zaplatila 30 miliónov za 75 VIP miest na Spotify Camp Nou, je Forta Advisors Limited. Hoci je táto spoločnosť financovaná katarským kapitálom, sídli v Londýne. Prekvapujúce je, že spoločnosť bola založená len pred siedmimi mesiacmi, 31. mája 2024, čo naznačuje, že bola založená na zabezpečenie financovania obchodu s VIP vstupenkami na novom štadióne Barçy.
Spoločnosť Forta Advisors Limited má dvoch riaditeľov. Jedným z nich je 57-ročný Sultan Bin Jassim Al Thani, príbuzný katarského emira, a druhým 43-ročný Ali Abdulla Al-Thawadi. Druhý menovaný už bol s Barçou spájaný, keďže jeho brat rokoval s klubom o sponzorstve Qatar Foundation počas éry Sandra Rosella.
Meno spoločnosti so sídlom v Dubaji, ktorá zaplatila ďalších 70 miliónov za prevádzku zvyšných 475 VIP miest, z ktorých už bolo zaplatených 40%, teda 28 miliónov, zatiaľ nebolo zverejnené.
zdroj: sport.es
foto: twitter/fcbarcelona.com
Diskusia