Podľa správ katalánskeho denníka Sport bude mať barcelonský tím počas nadchádzajúceho El Clásica na Bernabéu na sebe dresy s logom Coldplay namiesto Spotify, ako to má klub vo zvyku pri každom ligovom El Clásicu. @memorabilia1899 zverejnil, ako budú vyzerať.
Skupina Coldplay, ktorá začiatkom októbra vydala svoj desiaty album pod názvom 'Moon Music' a ktorá sa s culés tak dobre spája vďaka piesni Viva La Vida, sa zúčastní na propagačnej kampani s Barcelonou a Spotify, v rámci ktorej budú mať hráči počas El Clásica na sebe dresy s logom skupiny.
Užívateľ na Twitteri známy ako @memorabilia1899 práve zverejnil vzhľad týchto pamätných dresov, na ktorých sa namiesto loga Spotify nachádza logo odkazujúce na spomínaný album 'Moon Music', kde sú 'mesiace' usporiadané do názvu skupiny Coldplay.
Ako dnes informoval Carlos Monfort z Jijantes, klub by mal dres oficiálne predstaviť zajtra a do predaja by sa mal dostať v piatok.
Ú????? ???? ?
— fcbarcelonacollection.com (@memorabilia1899) October 16, 2024
?? ????????? ??????? ???? ???? ??? ????????? ???????? ???? ?? ????? ???? ???? ??? ??? ?? ??á???? ?? ???????? 26/10/2024.
????????? ???? ??????… pic.twitter.com/uKL56ladHr
zdroj: memorabilia1899
foto: Twitter/fcbarcelona.com
Diskusia