
Mundo Deportivo informuje, že Barcelona začala vstupné rokovania s firmou Rakuten, ktorá je hlavným sponzorom klubu. Nové vedenie chce predĺžiť zmluvu, ktorej platnosť končí už o rok, no chce vyrokovať priaznivejšie podmienky.
Rakuten sa na dresoch FC Barcelona objavuje od roku 2017. Zmluva bola platná do konca prebiehajúcej sezóny, ale počas pandémie bola predĺžená o jeden rok. Vzhľadom na okolnosti sa suma, ktorú japonská spoločnosť platila Barcelone, znížila z 55 miliónov eur vyplácaných v prvých rokoch na 30 miliónov eur v dodatočnom roku.
Nové vedenie chce pokračovať v spolupráci s firmou Rakuten, ktorá vzhľadom na pandémiu nemohla naplno využívať klub a jeho hviezdy na propagáciu značky. Japonska spoločnosť ocenila ochotu Joana Laportu. Hiroshi Mikitani, prezident Rakuten, chce v Ázii predstaviť projekt Barça Fan, ktorý má Barcelone pomôcť v ekonomických otázkach.
Preukaz Barça Fan by mal stáť 30 euro na rok a fanúšikom po celom svete by umožnil lepšie komunikovať s klubom. Rakuten by tiež pomohol vybudovať centrá podobné barcelonskému múzeu na Camp Nou a to v rôznych častiach sveta. Japonská spoločnosť by mohla s Barcelonou spolupracovať aj v oblasti nových technológií, ktoré využívajú napríklad Barça Studios a Barça Innovation Hub.
zdroj: mundodeportivo.es
foto: twitter
Diskusia