Barcelona sa z Ligy Majstrov porúča aj kvôli štvrtému gólu, ktorý padol do siete Ter Stegena. Tento presný zásah Origiho po rohovom kope Alexandra-Arnolda len dokumentuje postoj katalánskeho celku v odvete na Anfield Road.

Za tento gól si hráči Blaugranas budú ešte veľmi dlho spytovať svedomie. Ich nekoncentrovanosť a na druhej strane lišiacky prístup Alexandra-Arnolda baví celý svet. Išlo skutočne o šikovnosť hráčov Liverpoolu. Alebo Barcelona mohla urobiť pri bránení viac? Jose Mourinho však hráčov Barcelony v rozhovore pre BeIN Sport tvrdo kritizoval.

"Štvrtý gól je niečo, čo ak vidíte v kategórii do 14 rokov, tak si poviete, že deti zaspali, žiadna mentalita hrať futbal, mali by sa naučiť základy. Ale hovoríme o najlepších hráčoch na svete a inkasovať takýto gól dokumentuje psychický stav. Myslím, že počas polčasu mi napadlo, že ak Liverpool strelí aj druhý gól, bude ťažké sa s tým vyrovnať a zvlášť preto, lebo Liverpool útočí až do úplného záveru," uviedol.

"No Barca má zopár z tých najlepších hráčov na svete a ich prirodzeným prostredím je hrať na tejto úrovni. Takže je to zložité vysvetliť. Je tak ťažké uveriť tomu, že môj tím vyhráva 3:0 a nakoniec v ďalšom zápase prehráme 4:0. Rád by som videl Valverdeho ako sa to pokúsi vysvetliť, no myslím si, že to bude nesmierne ťažké," uzavrel.

zdroj: metro.co.uk
foto: facebook

lejsovka

top komentár
50
2019-05-08 09:22:40

ten gol iba ukazal na čom bola barcelona v zapase !! uplne vpi**** tam bola od 1 min

Babuca

14
2019-05-08 12:13:42

Veľkým sklamaním je hra FCB, to že vypadnete je sklamanie tiež ale AKO vypadnete je dôležité. Preto sledujeme futbal , pre KRÁSU hry. A nám to chýba už dlho predlho ! Dnes hrajú najkrajší futbal Liverpool Ajax Citizens....... ale trebárs aj Dortmund či Tottenham. Pre mňa ako fanúšika futbalu je krása/atraktivity na prvom mieste, preto pozerám futbal.

Babuca

1
2019-05-08 12:15:43

Neviem čo všetko treba zmeniť ale určite si nemyslím že som múdrejší ako profesionáli okolo futbalu

BayernMunchen

4
2019-05-08 12:18:50

Najdolezitejsie su vysledky. Urcite by som tuto sezonu nechcel dopadnut ako dortmund. Ale ked obetujeme hru na ukor vysledkov tak tie vysledky musia prist!!! Ale pod tragedom valverde su vysledky len tituly v sutazi ktoru real dlhodobo vypusta, resp je v krize.

harry525

38
2019-05-08 09:25:33

"...Rád by som videl Valverdeho ako sa to pokúsi vysvetliť, no myslím si, že to bude nesmierne ťažké..."... Ten Murko sa v poslednom case nejak casto vyjadruje k smerom Barcelone... Neviem ako vy, ale ja mam pocit, ako keby na seba upozornoval naschval, ze "aha, ved ja som volny trener.." :D :D :D

lejsovka

23
2019-05-08 09:31:26

:D :D to je trener čo sice je mimo ale ma emocie nie ako nosaal

LaBrie

5
2019-05-08 10:41:47

Ked komentuje zapas Barcelony, asi je to logicke.....

harry525

6
2019-05-08 10:45:19

Asi som mal napisat do zatvorky "(ironia)" aby to pochopil kazdy, pan LaBrie :))

Tomy11

4
2019-05-08 09:31:20

Jose Mourinho už on je ten praví čo tu má niečo povedať jeho največší úspech bol s Chelsea FC.
a tam to aj skončilo teraz ho nikdo nechce a z trenera je komentátor :D
mal velké tímy čo trenoval ale už to nebola taká sláva......
podla mna jeden z najviac precenovanych trenerov.
nestojí za vela a preto je z neho komentátor

mesiasko111

9
2019-05-08 11:39:39

jeho najvacsi uspech bol s chelsea ? a co Porto? ci to si asi este nebol na svete...

JURITO

8
2019-05-08 09:37:09

Ten stvrty gol im vobec nevycitam,ak by ho nedostali tak by dostali z hry aj tak. Tam uz boli totalne zufali a psychicky mimo,to sa moze stat kazdemu taky gol. Zamerat sa treba nato ako sa k tomu dopracovali ,ze ten gol rozhodol o postupe

Invencible

25
2019-05-08 09:41:53

Barca ma dve stratene deti ktore by sa mohli vratit, jedno je v Parizi a druhe v Man. city a strasne by nam pomohli. Coutinhovi by som dal este sancu v zalohe lebo to co sa s nim momentalne deje je len vinou Valverdeho experimentu ( sa cudujem ze mu nikto nie je za tu dobu schopny povedat aby ho nechal hrat tam kde to vzdy vedel) Po zmene obrany a zalohy by sme mohli kludne hrat na dvoch utocnikov a to Messi a Neymar plus na lavicke Pep :D Co si myslite? Uminuskujete ma zato, ze by som sa zbavil Dembeleho, Suareza, Rakitica, Busiho a Roberta? K tomu Dembelemu... nedostal uz sanci dost? Na konci sezony by nemal mat formu nato aby premenil to co v domacom zapase nepremenil? Mal svetle chvilky ale co z otho ked je treinu casu ztaneny a potom sa dostane do formy na 3 zapasy aby ju nasledne stratil?

T0mIO

5
2019-05-08 09:44:51

Az na toho busquetsa súhlasím.

JURITO

1
2019-05-08 09:46:58

Potkana tu nechcem uz vidiet,radsej nech sme dalsich 5 rokov bez LM. Keby nebolo jeho pristupu tak tu mohol byt coutinho o polovicu lacnejsie a Dembele o trojnasobok

Invencible

18
2019-05-08 09:56:58

Jurito suhlasim ze sa zachoval ako potkan ale Messi potrebuje partaka v utoku a bohuzial casom aj niekoho kto to po nom preberie a mozeme si nahovarat ako velmi chceme ale Dembele to nieje a nikdy nebude....

patrik12

1
2019-05-08 12:29:03

velky suhlas, busquetsa by som si nechal, ten do Pepovho futbalu pasuje zo sucasneho kadru asi najviac

Alexis9

16
2019-05-08 09:44:42

Má pravdu. 4.gol len ukázal ako bola Barcelona psychicky zničená. Tu bolo vidieť rozdiel aj medzi trénermi jak vybehli Liverpoolcania namotivovaný co odzrkadľuje Kloppa jak prežíva všetky zápasy a my sme pôsobili tak akoby sa nám nič nemohlo stať náš výkon bol tak chladný jak pohľad na Valverdeho, ktorý furt stojí pri tej čiare jak nemý. Valverde je super tréner na La ligu ale LM s nim nikdy nevyhráme. Ale nevadí ideme ďalej taky je futbal čaká nás ešte boj o jednu trofej :) Forca Barca.

tomessi

22
2019-05-08 09:44:44

Ja sa len tesim ked tu bude oficialne, ze ten babrak valverde konci, a cela ta roselovsko-bartomeu banda a pojdu robit nieco co vedia. VISCA EL BARCA

2015treble

13
2019-05-08 10:03:54

Tiež si prajem, aby odišiel preč. V tomto dvojzápase sa ukázalo, že sme statické mužstvo, a bez Messiho sme len priemer, nemôžeme zas čakať, že budú behať ako 20 ročný, ale treba zmenu. Veď včera hralo 7 hráčov čo má cez tridsať rokov... Kde bol Semedo a Arthur??? Úplne nezvládnutie zápasu zo strany hráčov, ale hlavne Valverdeho. Toto je na padák od vedenia, ale keďže milý náš prezident s ním prednedávnom predĺžil zmluvu, tak o tom veľmi pochybujem, že ho vyhodia... Také odstupné mu nebudú chcieť dať a ešte keď Bartomeu povedal, že Valverde zostane nech skončí sezóna akokoľvek... Takže musí odísť iba on sám, ale aj to veľmi pochybujem...

BayernMunchen

5
2019-05-08 10:37:49

Toto iste som tu pisal ked sme zo 4 zapasov v lige ziskali 2 body a prehrali s poslednym. Toto je banda priemerakov na cele s podpriemernym trenerom a zazranym Messim. Dufam ze valverde najde kde ma gule a odide lebo tu uz rok nema co hladat. Zvladol 1. sezonu bez neymara, co bolo tazke a za to mu dakujem, ale stacilo. Dufam ze toto vedeniu otvorilo oci a nebudea cakat na dalsi prepadak

Messiking10

16
2019-05-08 10:14:18

Najväčša chyba a vravím to stále je naša záloha Rakitic a Busquets wtf pomaly posúvaci lôpt čo ešte robia v Barce v zálohe hra v zdy len jeden bus Vidal alebo Arthur.Absolutne skurveny ťah od Saša že hral Pomaly Roberto ktorý absolútne nestíhal liverpoolcanov mal hrať proste Semeda jeden z najrýchlejších hráčov na svete. A Alba má dneska sklamal najviac celú sezónu hra perfektne ale v najdôlozitejsom zápase zahrá svoj najhorší zápas za posledné roky.Suareza a Coutinha už vôbec neriešim som zvyknutý.Dembele kebyže premení tu vyjebanu šancu vtedy ni on dá malú domov súperovmu brankárovi dpc.A Messi spravil to co v Ríme absolútna nechud hrat celý zápas futbal.Jediny kto si zaslúžil postúpiť bol Vidal inak veľký kkt.A Valverde ak dneska nerezignuje tak s Barcelonou končím bol som pri nich stále aj keď sa nedarilo s Enriquem ale na nosiča sa už pozerať nedokážem kebyže som Messi tak by som mu takú najebal že by skončil v nemocnici

BayernMunchen

13
2019-05-08 10:40:48

Ale kdeze. Tu ani v realizacnom time nikto nevidi nasu impotentnu zalohu. Este sem daju aj clanok a onanuju nad skvelym busquetsom. A pritom keby si niekto spocital prihravky v grafike uvidi ze zo 70 prihravok bolo 60 dozadu!!!! Ako mozme vyhrat ked ideme smerom k vlastnej brane ?

adriano

3
2019-05-08 10:46:34

Ak aj po tomto fiasku sa nič v klube neudeje žiadne zmeny tak bude ešte horsie.

ladisf

10
2019-05-08 10:47:20

Jsme nehorázně pro srandu celému světu. Všichni fanoušci zklamaní ale vsadím se že za rok nas tahle blamáž čeká znova, protože tížená revoluce, která už je dávno třeba prostě nepřijde a Valverde tu bude i další sezónu. Ta krásná hra a obětavost hráčů pro kterou jsem si tenhle klub zamiloval je prostě pryč.

LaBrie

6
2019-05-08 10:47:23

Kloppov heavymetal (rychla priamociara hra) rozdrvila Valverdeho tango (jedna prihravka dopredu, dve dozadu). A tento skolacky gol len vsetko podciarkol.....

LaBrie

7
2019-05-08 10:52:34

Podla mna najvystiznejsie vystihnutie zapasu:
Przeglad Sportowy (Poľ.): "Ernesto Valverde je dobrý tréner, ale iba doma na dvore. Na dlhé desaťročia zostane synonymom barcelonských zlyhaní na medzinárodnej scéne. Prečo barcelonské mužstvo tak dokážu paralyzovať štadióny mimo Španielska? Nikto si to nedokáže vysvetliť. Lionel Messi sa v Liverpoole iba prechádzal, Luis Suárez nestále padal, Ivan Rakitič zakopával o trávnik a Gerard Piqué robil vzadu chybu za chybou. Najlepší hráči FC Barcelona boli na nepoznanie. Osud Valverdeho je spečatený. Týchto hráčov bude musieť prebudiť niekto iný."


BayernMunchen

14
2019-05-08 10:54:58

Na mieste vedenia by som urobil 2 zasadne rozhodnutia 1. V momente vyhodil sasa z lavicky, 2. Okamzite zrusil turne v azii alebo do ktorej riti ideme. Hraci by mali dostat poriadne zabrat lebo su z nich len slabucke trosky. Nerad to hovorim ale aj Messi je na tom fyzicky zle. Uz na camp nou som si vsimol ze ked napadal, tak po 2 sprintoch 10 minut vydychaval. Nie nadarmo kazdy hovori ze sezonu zije z letnej pripravy. A my tu pripravu mame v podobe leziac v nejakom azijskom hoteli...

adriano

5
2019-05-08 11:05:34

Aj toto je kameň úrazu slabá kondička veď sa dalo vidieť v zaapse útočníci dostali loptu stratili tým myslím coutnha asuareza aj Messiho a a čakali že v zadu sa to nejako vyriešiť a zase km pošlú loptu dopredu a len tak kráčali všetci traja ku polke nie aby sli pomôcť dozadu.Chore je všetko v klube starym hráčom sa predlžujú zmluvy navyšujú platy hráči na trhu sa kupujú za stámilióny a načo na toto aby sa ľudia kukali na zbohatlíkov na trávniku ktorý sa len prechádzajú a nemajú záujem o hru.Cele zle je to.Uz ich lustruju všetky médiá a španielske denníky ani nevravím.

BayernMunchen

5
2019-05-08 11:13:28

Minule som urazil getafe ked som ich oznacil za hanbu buducej LM. Bohuzial jedinou hanbou je barcelona. Na kupenych rozhodcov si uz nikto nespomenie ale na madridsky hetrik a barcelonske vypadnutia si kazdy spomenie aj o 20 rokov. Toto je hanba futbalu

fofo112

1
2019-05-08 12:31:13

Messi má už len operovať v šestnástke a davať goly,vek neoklameš a konečne zvyšok lajdákov pracovať na neho,po 16 rokoch si to zaslúži. Keby ho mal teraz Pep tak všetci makajú na neho a nie on na nich. Kto iný sa vie v šestnástke najlepšie uvolniť ak nie Leo.

freerider22

8
2019-05-08 11:01:33

Valverde nevie motivovať hráčov, čo Klopp je expert... Liverpool hral ako team, my sa spoliehame len na Messiho a brankára... veľa krát zachránili našu zlu hru... Valverde je možno dobrý na la ligu, ale nie na medzinárodnú scénu ... potrebujeme našich hráčov prebudiť, a motivovať a hrať ten heavy metal

BayernMunchen

2
2019-05-08 11:03:38

https://imgur.com/...

BayernMunchen

15
2019-05-08 11:09:49

Chlapci pozrite si dokladne tuto fotku, hlavne ti hlupaci ktori pisu aki su busquets a rakitic skveli.
Situacia pred 2 inkasovanym golom. Rakitic ma cistu loptu a pred sebou 20 metrov volneho priestoru smerom k superovej brane. Naliesto toho aby lopru potiahol smerom dalej od nasej brany alebo nahral dopredu busquetsovi cci nabiehajucemu coutinhovi, odovzda loptu dozadu obsadenemu albovi. Toto je rakovina barcelony!!!!! Tito posuvaci lopt, ktori svojou zebrackou hrou vytvaraju tlak na vlastnu obranu!!! Toto sa za guardiolu stat nemohlo. Presne pre toto sa musime zbavit rakitica s busquetsom. Lebo tito dvaja slimaci uz dopredu nahrat nevedia

barcelonista29

8
2019-05-08 11:18:41

Rakitic to pri tom góle už ani nemohol viac dojebať. Už v tom momente, som neveril tomu, že spravil takú chujovinu. A takto na obrázku to je ešte horšie, lebo tam mal veľký voľný priestor. Mimochodom, Milanko už komentoval, či ešte skladá lyrickú báseň na Valverdeho...? :D

madidus

5
2019-05-08 11:20:43

Snáď každý vie, že nemáme záložníka s poriadnym ťahom na bránu (celú sezónu to zabezpečoval Messi), možno by to Coutinho zvládol, bohužiaľ hráva na krídle.

BayernMunchen

8
2019-05-08 11:23:27

Aj keby nemal tah na branu, tak prva vec co by mal futbalista urobit je pozriet sa ci je niekto volny VPREDU a az ked zisti ze nie je tak davat na istotu. Lenze nasi posuvaci lopt to maju presne opacne. Valverdeho nedotknutelni...

bulldozer

7
2019-05-08 11:37:34

To je nas dlhodobo najvacsi problem. A s Valverdem sa to nevyriesi ked hrava na 3 DM.

patrik12

5
2019-05-08 12:37:15

boha jeho ale fakt :D ten ma tu nutnost posuvania lopty bez akehokolvek risku tak zakorenenu v hlave, ze to dojebe aj v tejto situaci

Invencible

8
2019-05-08 11:33:18

Ten blazon na lavicke je schopny spravit z Coutinha dalsieho obrancu a potom sa bude cudovat preco nehraje tak ako ked sme ho kupovali z poolu :D Tak ako Real preplatil Zidana tak by nase vedenie malo preplatit Pepa, nech to stoji co to stoji. Tento rok Vyhra so city titul a nech sa pekne vrati domvo a vymeni toho blazna. Nieje mozne aby sme my lajici vedeli to ze v zaklade mal hrat Semedo a Artut a akoze profi trener nie....

BayernMunchen

3
2019-05-08 11:46:45

Guardiola by bol sprosty keby sa vracal. Dostal by muzstvo plne vysluzilych posuvacov lopt a vyhasnutych kvazihviezd. Sme najzadlzenejsi klub sveta a nemame na to kupit guardiolovi koho si ukaze.
A ked sa priznam, guardiolu by som tu uz nechcel. Guardiola nedokaze poskladat obranu. Uz u nas ked tam pchal mascherana alebo teraz v city trageda delpha. Neuspechy v LM pre guardiolu au kvoli deravej obrane a to uz s bayernom alebo teraz s city. My potrebujeme vyvazenejsieho trenera, lebo nas utok uz nie je schopny davat 5 golov za zapas tak ako 10 rokov dozadu

Invencible

0
2019-05-08 12:00:51

Koho by si navrhoval predat/kupit ? a na lavicku koho?

BayernMunchen

4
2019-05-08 12:08:39

Nesledujem ine ligy takze nemam dokonaly prehlad. Z prrdajov urcite jeden z dvojice slimakov rakitic/busq a coutinho. Ostatnym by som dal sancu sa ukazat pod novym dynamickym trenerom ako je napr. sucasny trener Ajaxu. Do zalohy mame de jonga, do utoku by som kupil hazarda vymenou za coutinha, do utoku jovica a backuo za albu felipe luis. Plus pride de ligt. To by som bol spokojny

SamoFCB1

5
2019-05-08 11:23:55

No nič netreba bedákať nad zapasom...Hrali sme na hovno, Champions league je pre nás zakliata. Kde je ta BARCA ktorá dokazala poraziť chelsea 3:0 ????? ktorá vyhrala Ligu s prehľadom ?? Viem je to ťažke zobudiť sa a myslieť na prehru. Teraz treba fandiť Ajaxu aby vyhral champions league a aby Virgil van Dijk nevyhral zlatú loptu :(

BayernMunchen

1
2019-05-08 11:30:24

Ta odisla s trenermi ktori mali gule. Odvtedy prepadaky ako martino ci valverde alebo prepnuty lucho ktory musel robit radikalne riesenia aj ked ich vobec netrebalo

ace67

3
2019-05-08 11:33:12

Samo,vlastní jeho spoluhráči na Messiho Zlatú loptu jebú a ty dúfaš že mu ju zariadi Ajax?No tí sa mu môžu na ňu jebať duplom

leas15738

3
2019-05-08 11:57:45

Podľa mňa Virgil Van Dijk má výbornú túto sezónu a ak by Liverpool vyhral Uefa Champions League tak by Zlatú Loptu pravdepodobne ziskal on,ale Messi hral tiež veľmi dobre tak to bude ťažké kto ju ziska.

kacejik

1
2019-05-08 12:37:24

Messi jednoznačne zlatá lopta jednoznačne.

adriano

6
2019-05-08 11:59:12

Už by mohol dať vyhlásenie sám tréner valverde že končí hádam mu to už došlo 12 hodín po zápase.

barcelonista29

3
2019-05-08 12:04:32

On sám neskončí

leas15738

2
2019-05-08 11:59:20

To čo som včera videl bolo nie hrozné ale priam hororové a keby som mal opisat včerajší zápas tak by mi slová nestačili

leas15738

1
2019-05-08 12:00:32

1. polčas si myslím, že Barca bola lepšia ako the Reds ale ten 2. niečo hrozné

Invencible

0
2019-05-08 12:02:09

Koho by ste predali/kupili a koho by ste chceli na miesto trenera?

madidus

1
2019-05-08 13:25:56

Tréner z Ajaxu, predať: Suaréz, Rakitič, Rafinha(za neúspech nemôže ale je neustále zranený) + Todibo na hosťovanie, hráči ktorí tu sú na hosťovaní (Murillo, Boateng) poďakovať a poslať späť. Kúpiť: De Ligt, Kluivert, nejaký hroťák(napr. Rashford, Werner, G. Jesus), ľavý obranca (môže sa aj zapracovať niekto z B tímu).

PatrikFCB

4
2019-05-08 12:04:58

Pôvodne som nemal v pláne sa vyjadriť k včerajšiemu zápasu. Chcel som si dať od myšlienok na klubový futbal pauzu, ale napokon som sa rozhodol vyliať si srdce a povedať svoj názor. Dá sa povedať, že máme koniec sezóny, i keď nás ešte čaká finále CdR, ktoré by som ale s radosťou vymenil za finále LM - aj keby sme ho nakoniec nevyhrali.

V súčte, nebola to zlá sezóna. Máme titul, možno CdR a semifinále LM tiež nie je zlý výsledok. Siahali sme na tretie treble a myslím, že po prvom semifinále sme mnohí z nás už aj videli chalanov v ruke so všetkymi trofejami a o to viac to bolí. Myslím, že videli sa s nimi aj sami hráči a tak to aj dopadlo. Dostať sa do semifinále LM a vypadnúť v ňom proti jednému z top 3 tímov sveta v tejto sezóne nie je hanba. Hanba je spôsob akým sa to stalo. Ak si spomeniem na vypadnutie 07/08 proti Manchestru, 09/10 proti Interu, 11/12 proti Chelsea, 13/14 proti Atléticu..bolo o vyrovnané, futbal je proste niekedy taký, ale boli to prehry so zdvihnutou hlavou. To sa o včerajšku povedať nedá. Nestíhali sme, alibistický prístup hráčov, slabá bojovnosť a chcenie. A to najhoršie - zaslúžený debakel, za posledné tri sezóny vo vyraďovacej časti už ŠTVRTÝ!!!!! Zničili nás - podľa mňa aj v prvom zápase už boli lepší.

Čo sa týka hráčov. Sú v tíme mnohí, ktorí toho pre Barcelonu urobili veľa, ale myslím, že už tímu nemajú čo dať. Vyhrali všetko, sú tu už roky a mali by sa tiež posunúť ďalej. Konkrétne mám na mysli Piquého, Busquetsa, Rakitiča, Suáreza a Coutinha. Samozrejme spolu s nimi by mal ísť aj Ernesto - ďakujem mu za dva tituly v PD a minimálne za jeden v CdR. Z hráčov predovšetkým Messimu a ter Stegenovi, ktorí boli naši najlepší hráči túto sezónu.

Na trénerský post by som si želal návrat Guardiolu, ale samozrejme to je nereálne, takže tam by vedenie malo čo najskôr niečo vymyslieť.

Káder na budúcu sezónu by pre mňa mohol vyzerať nasledovne:

Brankári: ter Stegen, Cillessen, Iňaki Peňa

Obrancovia: Semedo, De Ligt, Umtiti, Lenglet, Todibo, Alba, nový LB (Cucurella)

Stredopoliari: Arthur, Vidal, De Jong, Aleňá, Roberto, posila

Útočníci: Messi, Dembelé, Malcom + dve posily (za mňa Rashford ako ľavé krídlo a hrot by bol ideálny Jovič, ale ten má namierené do Realu).

Toť vše.

BayernMunchen

3
2019-05-08 12:13:04

Pekne zhrnutie. Bohuzial vsetky uspechy valverdeho tj 2x liga maju neuveritelne trpku prichut z nechutnych vypadnuti z LM a straty invincibles. Uplne to vymaze cloveku radost z toho co sme dosiahli

PatrikFCB

2
2019-05-08 12:27:56

Každopádne dobre sa pozerá na ten znižujúci sa rozdiel v počte vyhraných titulov medzi nami a Realom. Ernesto bol celkom fajn v tom, že 9 z 10 zápasov jeho tím neprehrá - preto sme boli úspešní v lige. Bohužiaľ v LM stačí prehrať 1 zápas.

BayernMunchen

3
2019-05-08 12:51:56

Ano aj nie. Trener ktory uhra 3 remizy ma rovnako bodov ako ten co vyhra raz a 2x prehra. Valverdeho vysledky casto stoja na jednom gole, ktory da na 90% Messi. Takze uspechy pod valverdem nie su zarucene ani v lige.

A ano v LM staci jedna prehra. Ale 4:0 nie je prehra, to je zahanbujuci debakel

messidonna

1
2019-05-08 13:03:05

Prehrať mohol kľudne... 2:0 .... ach jaj toto dlho nepredýcham. Hlboká rana. Úplne znechutenie. Zle som spal.

JURITO

5
2019-05-08 12:17:50

Uplnes tebou suhlasim so vsetkym az na odchod Coutinha. Podla mna by s novym trenerom a na svojom poste ozil

PatrikFCB

2
2019-05-08 12:23:15

Neviem ,s tým Coutinhom je to otázne. Chcel by som veriť, že sa spamätá, lebo ho mám celkom rád a chýbal by mi, ale bud sa presadí alebo nie. Ja som za to, že keď už čistky, tak poriadne.

BayernMunchen

1
2019-05-08 12:47:56

Özil? :D

leas15738

3
2019-05-08 12:08:20

Kúpil by som De Lighta z Ajaxu a určite pride De Jong takže aspoň nejaká posila pedal by som Busquets, trener nový neviem

leas15738

3
2019-05-08 12:09:07

Barca potrebuje zlepsit obranu a aj zalohu a nie sa spoliehat na Messiho

T0mIO

-2
2019-05-08 12:12:56

Tí co by predali busquetsa asi začali futbal pozerať včera v druhom polčase.

BayernMunchen

3
2019-05-08 12:15:05

Nie ti ho pozeraju celu sezonu. Skor ty si cital akurat minulotyzdnovy clanok onanujuci o busquetsovi ktory 60 zo 70 prihravok nahra dozadu, o jeho neschopnosti zastavovat brejky supera ani nehovorim. Ale napriek tomu by son ako prveho predal rakitica, lebo to je chodiaca hanba

T0mIO

0
2019-05-08 12:42:41

Ľutujem ľudí ktorí nevidia genialitu busquetsa a dávajú mu za vinu zlú taktiku trénera.

BayernMunchen

0
2019-05-08 12:45:22

Ano, ma 2 genialne veci za zapas a 40 dalsich ktore namiesto zalozenia utoku posle brankarovi. O tom ze ako DM by mal vediet branit radsej pomlcim

leas15738

3
2019-05-08 12:14:35

Včera keď som too pozeral už keď bolo 1:0 tak som si hovoril len nech nedostanú 2. gól, pretože by to malo následky:Liverpool vybehne na Barcelonu, Barca stratí loptu a dajú gól a presne to sa aj stalo






Maxo9

5
2019-05-08 12:15:28

Chlapci. Každý kto sa rozumie futbalu vidí, že to tu už cca 2 roky nefunguje. Dôvod? Jednoznačne odchod Neymara!!! Nech je aký chce, hráča jeho kvalít okrem Lea v mužstve nemáme. Nikto nedokáže ťahať útoky po ľavom krídle, ako Ney. Potom čakáme, že ho na ľavej strane nahradí Coutinho, Dembele a koľkokrát sao to snaží aj Suarez a tým pádom sa nemôže sústrediť na klincovanie útokov do brány na hrote. Odsudzujem niekedy správanie Neya, ale pokiaľ si vedenie nedá za cieľ priniesť ho toto leto a samozrejme nového trénera, tak mi je úprimnecľúto Lea, ale aj Coutinha. Lebo Cou nemá nahrádzať Neya, ale má hrať svoj post v zálohe. Toľko môj názor.

leas15738

2
2019-05-08 12:15:52

V tom moment keď dostali 4. gól mi bolo zle, zle, zle. Už mi bolo do revu ale taký je futbal


leas15738

4
2019-05-08 12:20:09

Maxo presne, Coutinho je stredný záložník a nie krídelník takže Barca by mala kúpiť niekoho na krídlo (najlepšie Neymar) ale ja si myslím, že on už do Barcelony nepríde a ešte niečo Barca prehrala kvôli tomu hlavne, že keď dali Liverpool presing na Barcu, oni loptu odkopli a keď ju odkopli tak nemal kto vyhrat hlavičkový súboj a tak Liverpool ziskal loptu a mohol ísť dopredu

leas15738

1
2019-05-08 12:21:25

Podľa mňa by barca mala kúpiť na hrot Icardiho, pretože ten by sa do Barcy famtasticky hodil

Malloy

0
2019-05-08 12:47:18

Úplnú pravdu povedal

Malloy

0
2019-05-08 12:47:37

Treba sa prebrať z tejto nočnej mory

michal11

0
2019-05-08 12:48:38

Myslel som si že postupne sa zapracujú mladý hráči, po včerajšku ale to čo som videl ma presvedčilo o tom, že nieje na to čas. 80% sezóny hráme ako spiaca kráľovná, bez pohybu a dynamiky, tak nech sa hýbu aspoň keď to je treba. Aj mne praskli nervy a nevedel som ani zaspať. Roberto je priemer pre Barcelonu, je dobrý na záskok a tak ale nie na základ a som toho názoru od začiatku. Rakitič svoje odohral, treba aby hral De Jong na jeho pozícii (dynamický, tvorivý, dravý hráč ktorý sa nebojí ísť do súbojov napriek tomu že môže stratiť loptu). Rakitič nikdy nebol typický hráč pre nás ala štýl Xavi alebo Iniesta. Busquets nemôže hrať , stratil pohyb a dynamiku čo je pre DM veľmi dôležité. Ja ho mam rád ale hold je taký typ hráča ktorý nedokáže hrať naplno keď zostarne. Suarez my pije krv. Ja byť trénerom tak mu také poviem že sa rovno zbalí a nikdy sa nevráti z vlastnej vôle. Jeho simulovanie, neustále reči, rozhadzovanie rukami, provokovanie nemá obdoby. Hanbil bi som sa za takého hráča, Guardiolu nemajú niektorý hráči radi presne preto že chce disciplínu a poriadok, nedovolí aby si hráči robili čo chcú. Ja by som Dal od budúcej sezóny šancu Puigovi, môže len prekvapiť a s týmami zo stredu a spodku tabuľky dokáže hrať. Alenha odohrá za celu sezónu 3 zápasy a každý očakáva že bude predvádzať bohviečo. Treba aby hrali anie sedeli, takto sa nikto nezlepší. Preto hráči často odchádzajú z klubov, vedia že sa zakopú a zničia si tak kariéru. Fandím neustále aj keď sa prehráva ale je rozdiel prehrať s dobrou hrou a prehrať ako včera čo je veľmi častý ja u nás.

mikimi122

5
2019-05-08 12:49:55

To prečo im tak dlho trvá vyhodiť Valverdeho? Prosím ešte dnes.

barcelonista29

1
2019-05-08 12:56:39

Kým vieš snívať... :D

michal11

1
2019-05-08 12:56:59

Oni ho nevyhodia lebo potrebuje Barto trénera ktorý nemá gule oponovať a klásť podmienky.

mikimi122

3
2019-05-08 12:58:34

No, ale Barca potrebuje trénera, ktorý konečne bude vedieť vyhrať Ligu Majstrov.

michal11

2
2019-05-08 13:00:42

Tak to bude problém, my hlavne potrebujeme trénera ktorý sa nebude báť stavať na mladých čo ešte nebude taký problém ale výsledky sa dostavia až o také cca dve sezóny čo sa týka LM odhadom.

mikimi122

0
2019-05-08 13:06:35

Problém nie je s mladými, ale v tom, že Valverde je sprostý idiot, ktorý ani nevie reagovať na príšerne vyvíjajúcimi zápas. Tá taktika, čo zvolil bola príšerná. Neviem presne čo očakával od Coutinha, ale mál tám hrať Semedo a od začiatku a nie až po 3 góle. Každý sa tu sťažuje, že sme iba celý zápas bránili, ale podľa mňa sme nerobili ani to a ani sme neútočili skrátka sme robili veľké nič a on sa na to len prizeral ako my, len tu je ten rozdiel on sa nemá len prizerať.

michal11

4
2019-05-08 12:56:07

A čo sa týka Valverdeho tak tam nemám slov. Klesol v mojich očiach veľmi silne. Tréner na takejto úrovni a nepoučí sa z minulej sezóny, tak to je sila. A ak aj by bola pravda že hráči neplnia to čo majú o čom pochybujem, možno tak trochu len neplnia, svedčí o tom že tréner nemá rešpekt a nieje vodcovskou osobnosťou v kabíne mužstva. Samozrejme že im takýto s prepáčením a všetkou úctou voči Valverdemu truľo pasuje a nechcú aby odišiel lebo by museli makať po poriadnym trénerom. Ja by som poslal hráčov do kempu kde by bol tréner Klopp, tam by sa rýchlo spamätali čo je to futbal.

adriano

2
2019-05-08 13:01:04

https://www.marca.com/... už aj na Marcel píšu že by mal rezignovať.

BayernMunchen

3
2019-05-08 13:04:02

Dufam ze najblizsi domaci zapas budu biele vreckovky a piskot 90 minut. Ak nie tak si zasluzime tie vyprasky co dostavame

barcelonista29

0
2019-05-08 13:09:57

Fanúšikovia na Camp Nou sú asi podobní odborníci ako Milan :D keby im na klube záležalo, už by na neho pískali druhú sezónu a ani by nebol predĺžil zmluvu počas sezóny. Čo je veľká konotyina od Barta, že to spravil.

harry525

1
2019-05-08 13:10:47

Tiez som za to, aby fanusikovia na Camp Nou poriadne vypiskali kazdeho hraca na cele s Valverdem... Nech sa aj poseru... Ale tie velkohube vyjadrenia a sluby, ze sa setria na LM su teraz az komicke... Inac, neviete, na co sa pri stave 3:0 setrili? Asi na predlzenie ze? Bravo Ernesto... Predlzenie s fyzicky vyspelym a hlavne mladsim muzstvom, ktory bol odhodlany do poslednej sekundy jazdit po prdeli, aby ten postup urval...
Naj uz pali do P*ce.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.