Na pôde posledného Leganés si mala Barca vybojovať povinné víťazstvo. V stretnutí, v ktorom sme boli svedkami viacerých pekných akcií, tvrdých zákrokov či ostrých výmen názorov, to ale vôbec nebolo o jednom mužstve a zrodilo sa tak masívne prekvapenie.

Tak toto bola naozaj paráda, ktorá sa nevidí každý víkend. Coutinho vie dávať pekné góly, čo dokázal aj dnes. Medzi viacerými protihráčmi si šikovne spravil miesto Messi, našiel svojho kolegu a ten po spracovaní poslal nechytateľný projektil, ktorým otvoril skóre.

Červená: Barca, zobuď sa! 

Katastrofa v obrane. Zadné rady Kataláncov sa aj v dnešnom zápase predviedli vo veľmi zlom svetle. Po prvom polčase, keď hostia viedli, prišli najprv 52. minúta, nedôrazné bránenie Vermaelena a vyrovnanie. Už o dve minúty neskôr vykonaný obrad, pričom o Piquého zákroku snáď nie je potrebné sa ani vyjadrovať. Po víkendovom zápase so Gironou si dovolíme byť nesmierne kritickí. Niežeby to bolo z našej strany bedákanie, že sa proti Barcelone zaprisahal celý svet, no po dnešku máme v dvoch veciach jasno – defenzíva sa musí spamätať a rozhodca nekompromisne trestá zväčša iba hrubé zákroky a oplácanie hráčov Barcy, nie však opačne. Dnes sa predviedli v prvom polčase Pérez, ktorý nechutne oplácal Messimu, no a v dejstve druhom Bustinza, ktorý poriadne vyprášil kopačky Dembélemu.

Hroty sú totálne bez formy. Ani Suárez a ani Munir nehrajú aktuálne v ideálnom rozpoložení. Mladší z dvojice síce dostal vôbec poprvýkrát v sezóne šancu, ktorej sa príliš nezhostil, no dôležité je sa zamyslieť aj nad tým, prečo príležitosti od Valverdeho neprichádzajú. Suárez síce bojuje, no kazí a zahadzuje šance. I tak – toto je iba dočasný stav. Dúfajme. 

Coutinho bol dnes naozaj skvelý hlavne v prvom polčas, v druhom však rovnako nezaháľal. Ani jeho schopnosti však nestačili, pričom pomerne prekvapivo sa presadiť nedokázal ani Lionel Messi. Zmes slabej obrany, malo agilnej zálohy a pomerne neefektívneho útoku pripravila Barcu o body. Z dnešného večera z Butarque sa treba pozbierať a naozaj zapracovať na viacerých aspektoch hry, ktorá je aktuálne všetko len nie ideálna, to si treba povedať na rovinu.

zdroj a foto: forcabarca.sk
video: youtube.com

Marosv

24
2018-09-26 21:54:35

Vážení tak toto hraničí so sabotážou
Od začiatku sezóny to ide dolu vodou a mám obavy, že to bude ešte horšie, v tíme je niečo choré, pokazené

BayernMunchen

25
2018-09-26 21:55:19

Zacina sa to na P.... a konci na ....iqué.

MINH0

5
2018-09-26 21:54:36

Snáď obrat a nie obrad ????????

BayernMunchen

22
2018-09-26 21:54:37

Zelena - hrali sme s nimi bago az nevedeli kam skocit. Nastastie vzdy ked su tu velkohube nadpisy barca ziska vsetky body so skore 10:0. Len tak dalej!

chara

12
2018-09-26 22:00:49

tak to su clanky od tipsportu, to musis vzdy ocakavat pravy opak toho co je tam napisane...tam im ide len o to aby si ludia natipovali. a neboj sa ti bookmakeri maju velmi dobry prehlad a ocakavali tazky zapas pre barcelonu, preto je ten clanok uplne opacny ako je ich ocakavanie zapasu

freerider22

15
2018-09-26 21:54:39

Nie som jeden z tých, ktorí vyhadzujú trénera po neúspešnom zápase, ale toto je chyba trénera.

Jhonys

11
2018-09-26 21:56:45

nesouhlasím. Opět za tohle nese vinu celý tým, samozřejmě včetně trenéra, ale nelze všechno hodit pouze na něho.

Pader

8
2018-09-26 22:01:44

nebyť Piqueho geniálnej prihrávky protihráčovi mohli sme mať aspoň bod

ximpp

3
2018-09-26 22:02:14

Taky si myslím, že to není jediný viník, za tu kupu nepřesností přece nemůže on.

emiliano

12
2018-09-26 22:29:57

Je to tréner, je to alibistický tragéd. Tím potrebuje prestavbu, omladenie a on je na zmeny pos.atý. Ešte jednú prehru v lige a v LM a sám odíde. Pique, Busi, Raki, Suarez na lavičku, tam treba začať, ale tragéd nemá odvahu. Dnes sme mali jedného záložníka schopného prieniku-Coutinha. Raki je statický posunovač lopty, za celú sezónu neurobí kľučku, jeho pohyb je chôdza a klus, Busi aspoň premýšľa, je to však slimák. Pique skončil s futbalom, je katastrofou, neustále fauluje, lebo nestíha. Suarez je nezadržateľne za zenitom. A od začiatku tvrdím, že Valverde nemá žiadný štýl a víziu, je to remeselník, podradný tréner pre nás. Hru treba zmeniť, zrýchliť, ale spomínaní slimáci už na to nemajú a tragéd oslepol.

Darunn77

1
2018-09-27 09:46:49

Emiliano naprosto stebou suhlasím konečne niekto kto ma presne taký istý názor ako ja :) Ja toto tvrdim už od začiatku minulej sezony :) VALVERDE OUT ! a to budem tvrdiť stale :) Ten trener nam nedal nič vôbec nič iba prevzal tým po enriquem jednoducho sa bojí posadiť piqueho suareza na lavičku a dať šancu mladým je to tupec ktorý aboslutne nema pojem čo robiť Ja som toho názoru že čim skôr tento šašek Valverde odide tým budem mať väčšie šance na záchranu sezony :) a dalši na rade je Pique ,Suárez , Roberto ( nemýslim predaj ale posadenie na lavičku :)

freerider22

3
2018-09-27 06:03:12

Ok, ale koho je to chyba, že ti istí hráči sú schopní teoreticky vyhrať LM... chyba motivácie a pristúpu- a to je vec trénera

Xavielmeastro

9
2018-09-26 22:07:02

Co je chyba trenera prvy polcas nebol zly ani druhy by nebol tych chyb. V tomto smere chapem Messiho a spol. ze sa im nedarilo takato chyba co spravil Pique zaboli darmo chces ale uz je to krcovite tazke je sa presadit proti timom ako je Legenas co nemaju co stratit hryzu behaju bojuju a este ked im k tomu dopomozeme sami. A Pique to je skoda slov ten chlap zije vo svojom svete kontakt s najlepsimi obrancami sveta stratil pred 4-5 rokmi takto je. Kedy si bol pred Ramosom o krok vpred dnes mu nesiaha ani po clenky a to Ramosa nenavidim ano je niekedy az prehnane tvrdy ale tak to ma byt poriadneho stopera musi byt citit vsak sa pozrite detajnejsie ako ide Pique do tych subojov ako baletka o niekolko cm mensi utocnik ho odtlaci a 190 Cm Pique odtleti prosim ta zobud sa uz par rokov spinkas a zijes z minulosti este prrvu Enriqueho sezonu som myslel ze to je ten stary Pique ale... K rotacii nemyslim si ze to bola chyba k Munirovi len tolko ze ho chapem tazko sa hra ked nemas zapasovu prax a Dembele to bude taky nas maly Neymar 3 zapasy ukazkove dalsie 4 katastrofa taky kolotacarsky styl futbalu

Zmazaný užívateľ

29
2018-09-26 21:55:21

Nulove nasadenie, ziadna bojovnost, nic. A nie je to prvy zapas. Super sa uz pred menom FC Barcelona neposerie a sam sa neporazi. Je to slabe. Mame top brankara, naj hraca historie, skveleho coutinha a zatial sme z toho mic nevytazili. Nic. Slaby a slabsi vykon kolo co kolo. Co s tym?

Zorrrro

-17
2018-09-26 21:56:04

Nuz snad konecne je cas na LM, kedze LaLiga nikoho vo svete nezaujima, a je to trofej len do poctu, staci sa sustredit len na par zapasov v roku, a na tom by mali popracovat, tento rok cakam iba na to, srat ligu, tam nech si trenuju Bckari

BayernMunchen

15
2018-09-26 21:56:57

S takouto hrou neprejdeme ani do vyradovacky. Posledny tim v lige si z nas robi kolotoc

mikimi122

1
2018-09-26 21:58:03

Zápas jedným slovom: PIQUE !!!!!! Potom Valverdeho o ničom rotácia, keďže Munir zahral tak ako som očakával, čiže na hovno a Albovi ešte oddych netrebalo. Pique by sa mal pratať z ihriska a my by sme mali kupovať v zime nejakú kvalitu k Umtitimu do základu.

Matus1017

4
2018-09-26 22:18:49

Pique budúcu sezonu preč ! Ale koho na jeho miesto by sme kúpili ?

Andy89

2
2018-09-27 15:39:53

jednoznačne Milan Škriniar!

Alexis9

17
2018-09-26 21:58:34

Mam pocit, že Barcelona sa pod Valverdem každým zápasom nezlepšuje ale naopak zhoršuje :(

David97

9
2018-09-26 22:05:58

Správne ;) Ten chlap ma len jeden svoj plán, ktorý chce dosiahnuť, ale nema na to mužstvo. On nie je trener, ktory pride do hotoveho timu a hráčom prisposobi taktiku, ale on si zvolil taktiku a nema na to vobec hráčov a len zabija celý útok a tvorivú hru, lebo chce hrať stale len to svoje a nedokáže pochopiť v tej dementnej hlave, že toto Barcelone nepasuje.

barce1ona

8
2018-09-26 21:58:42

Možno je dobre že sme prehrali hneď takto na začiatku ...

David97

14
2018-09-26 21:58:53

Pique oficialne už iba na lavičku. V zime treba noveho stopera a Vermaelena predať alebo pustiť v lete. Valverde chce hrať na istotu, ale s Piquém už nič nie je iste. Nejde k lopte ale stale od lopty ako primitiv. Sa boji normalne tvrdo zobrať loptu. Uplne hovno slabe.

valverde30

1
2018-09-26 22:00:01

Tak som zvedavý na LM

Danny

9
2018-09-26 22:00:16

Neviem kedy pochopite to ze valverde neni trener pre barcu ... ja to tvrdim od kedy prisiel a mne oci nezalepilo ani double z minulej sezony ... je to obycajny defwnzivny trenee vhodny pre bilbao a ine stredne timy ...

Xavielmeastro

2
2018-09-26 22:17:33

Ale co spravil dneska Valverde zle ? Kedy ma rotovat ked nie dnes ten zapas by bol uplne iny keby ze Vermaelen a Pique nespravia skolacke cbyby. Co mu mozno vycitam je nasadenie Vermaelena ked uz chcel nechat vydichnut Albu , ktory tiez nie je stroj tak by som tam dal Mirandu , ktori ma aspon nejaku zapasovu prax i ked len v Becku

jaklo_1

17
2018-09-26 22:01:20

Toto je sila. Ak už teraz neposadí toho piquého tak už nikdy. Katastrofa. Hlavou niekde inde, nestíha a keď je tam kde má byť tak je to ako keby tam ani nebol. Ale nie len Pique bol jalový, taký Busq a Roberto tomu nepomáhali vôbec. Cez Roberta tam behali jedna radosť. A útok tiež npodporoval, toto je ten váš roberto ktorý hrá na úkor Semeda ktorý je aspoň o parník rýchlejší.
Zas ma najviac mrzí Leo. Toto je mrhanie jeho najlepšími rokmi.

zuzana1112

0
2018-09-26 22:05:45

Leo absolútne neviditeľný. Ešteže ste ho všetci obhajovali, že nešiel do Londýna na galavečer, lebo v stredu hráme zápas v Leganes. Radšej mohol ísť tam, lebo sa nepripravil vôbec. Ako celé mužstvo. Dajte minusiek koľko chcete, ale je to tak. Veľmi ma bolí tá prehra. Ale niečo nefunguje

Jhonys

4
2018-09-26 22:22:46

co je zase tohle za blbost? Leo nejel do Londýna kvůli rodinným důvodům, je to potvrzeno klubem. Nechápu, kde se neustále berou tyhlety fakenews o Leovi a Londýně...

zuzana1112

0
2018-09-26 22:35:11

Reagoval som na tých, ktorí to ospravedlňovali tým, že tam pôjde zbytočne, lebo nie je nominovaný a radšej sa chce pripraviť na zápas v Leganes. A bolo ich ozaj dosť. Ja nehovorím, že nemal rodinné dôvody. To som nikdy nepovedal. Ani nemám dôvod spochybňovať Lea

jarolamo

1
2018-09-27 07:44:22

Marian.Hvozdik@gmail.com , 35 ročný muž, máš nejaké osobnostné problémy, keď používaš ženský nick?

zuzana1112

0
2018-09-27 09:40:40

Myslím, že môžem používať nick aký chcem a nemusím mať žiadne problémy. Problémy môžeš mať ty a to veľmi veľmi rýchlo a ľahko. Ešte raz zverejni nejaký môj údaj a do dňa si skončil. Veľmi zlého človeka si si našiel

Zmazaný užívateľ

2
2018-09-27 10:15:43

Ach zuzi, strasne som sa teraz zasmial. Aky tvoj udaj zverejnil? Ze si muz, zuzana? Kolko mas rokov? Alebo mail? Dokaz, ze ten mail je tvoj, takych si za minutu spravim tisic. Ach jaj, komentuj radsej zapas a netaraj tu hluposti, lebo si potom iba na smiech mily zuzana.

jarolamo

-1
2018-09-27 07:44:41

Marian.Hvozdik@gmail.com , 35 ročný muž, máš nejaké osobnostné problémy, keď používaš ženský nick?

zuzana1112

0
2018-09-27 09:42:46

jarolamo@post.sk, 37 ročný muž. Môžme sa stretnúť a vysvetliť si osobnostné problémy jeden druhého. Ale ty už potom žiadny problém mať nebudeš. To ti garantujem

zuzana1112

1
2018-09-27 11:40:06

Je jedno aký údaj. Nech si ma neberie do tej smradľavej papule. Hocijaký nick som dal, všetko mi napísalo, že už existuje. Pre mňa je to urážka, keď mi niekto povie, že mám osobnostné problémy. A zápas som už komentoval. A veľmi nie je čo komentovať

Zmazaný užívateľ

1
2018-09-27 14:17:28

Ok, ale vyhrazat sa tu ludom je tiez chore. A zo zapasom suhlasim.

Zmazaný užívateľ

1
2018-09-27 14:23:22

A navyse, keby sa mas rozculovat nad kazdym komentom, tak ta za chvilu jebne. Ja si take somariny ani nevsimam.

zuzana1112

1
2018-09-28 16:35:32

Ok. Máš pravdu. Beriem. Sorry

barcaaa

17
2018-09-26 22:02:03

nesuhlasim ze bol prvy gol Vermaelena ... chudak bezal cez pol ihriska a proste to nestihol, ale Pique sa tam v sestnastke sam prechadzal ako keby nic, druhy gol ani nehovorim to bola skolacka chyba, 2/2 golov mohol a mal zabranit Pique .... katastrofalne vykone v obrane v poslednych kolach .... mal by Valverde porozmyslat koho stavat do obrany (moj navrh: Semedo, Umtiti, Lenglet, Alba)

dalibor

7
2018-09-26 22:07:05

presne tak verma mal svojho hráča a keď videl, že pique na to prcá a vyklusáva tak sa to
snažil na poslednú chvílu hasiť.

2015treble

14
2018-09-26 22:06:04

Ani neviem čo napísať, len asi, že toto nie je Barcelona. Obhajoval som Valverdeho, ale ďalej sa to už nedá. Bojí sa hrať útočný futbal, 95% je u neho taktika,trpia na tom hráči, nechápem prečo nevyužívame Dembeleho rýchlosť, Pique je veľmi veľmi slabý, Roberto tiež nehrá nič, veď skoro všetky góly čo sme dostali bolo cez ich stranu, hrajú iba preto že prešli akadémiou, ako môže dať Malcoma na ľavú stranu, keď to má cez nohu? Nemám slov, akú hru hráme je otras, je začiatok sezóny,ale takto sme hrali aj minulú sezónu, kde nás zachránili Leo a Marc. Čaká nás 6 ťažkých zápasov, hrá sa o veľa, ak prehráme polovicu alebo väčšinu remizujeme s odretými ušami je zbytočné, aby Valverde ďalej pokračoval s tímom nebodaj predĺžil zmluvu.

Culesking

3
2018-09-26 22:16:48

Nedá sa využívať rýchlosť pokial si budeme nahrávať na polovici ihriska s obrancami, a ešte na takú preplnenú ubranu

LaBrie

3
2018-09-26 22:36:22

Dufam, ze si konecne vsimne zle vysledky a este horsiu hru vedenie a vyvodi z toho patricne dosledky.

Forest100

2
2018-09-26 22:06:45

Po takomto zápase si bude viac mužstiev dovoľovať a nebudú mať rešpekt. Tréner by si mal vstúpiť do svedomia a taktiež celá obrana. Nemôžeme sa vždy spoliehať na útok, ktorý útočí do plných. Dúfam, že Brarca sa spamätá a rýchlo otrepe z posledných zápasov. Hlavné by mal tréner nasadiť tých správnych hráčov, ktorí majú motiváciu a nasadenie a nie spoliehať sa na mená a to či je niekto kapitán, samozrejme dôležité je aj hráčov pozitívne namotivovať, čo sa bohužiaľ zatiaľ nedeje. Mená sú dôležité, ale sú potrebné aj výsledky. Je to len názor laika, nie som expert, ale chcem pozerať pekný futbal s rodinou a nie sa nad tým rozčuľovať, v dnešnej dobe a po strese si chceme pri futbale oddýchnuť a nie si potom na tejto stránke vulgárne nadávať

Koso

6
2018-09-26 22:10:19

Pique a Valverde nás pripravili v priebehu 2 zápasov o 5 bodov. K Piquemu sa nemá zmysel vyjadrovať no Valverde sa mi naozaj nepáči, stoji tam pri tej čiare v tvári mu vidno zúfalstvo a nič nerobí. Taký Gvardiola za stavu 5:0 pre Barcelonu aj tak dával hráčom inštrukcie motivoval ich poháňal v pred a valverde len stoji, do hry Barcelony nepriniesol nič. Naša hra je naozaj zla tu musí prísť k veľkej zmene hrať priamočiarejšie rýchlejšie a proste viac presovať a behať, My si len posúvame loptu žiaden súboj 1vs1 nikto kto by tu loptu potiahol sám niečo ako v minulosti Neymar, proste nič. Sorry trosku som to zo seba potreboval dostať.

Cafu

10
2018-09-26 22:12:11

To je tak keď hrajú ikony a nie výkony Pique posral už druhý zápas v rade,Roberto ani jeden dobrý obranný zákrok,Suaréz ako útočník nula bodou nič nevymyslí a Bustqets každú akciu brzdí.To sú Valverdeho kone nedotknuteľný hráči.

Matus1017

9
2018-09-26 22:16:35

Dnes absolútne všetci zle až na Coutinha ktorý sa snažil. Nevadí mi, že sme prehrali v ligee za posledny vyše rok druhy krat iba ale vadí mi ako lajdacky k tomu pristupujeme akk to tak pôjde ďalej tak nechcem vydieť tie vyprasky od lepších týmov...

myzuFCB

1
2018-09-26 22:18:44

No ja som si nie celkom istý či je to pri Suarézovi len dočasný stav. Takto slabo hrá už od minulej sezóny. A Minút? Ten ma nikdy nepresvedčil o tom, že má na to hrať v základe. Jedine ako náhradník. Treba sa tiež zamyslieť nad tou predvádzanou hrou. Je strašná. Niečo dá musí zmeniť lebo takto sa nedá už asi vyhrávať.

bloto

-9
2018-09-26 22:29:07

Citat si vase komentare to je na pukance a kolu :D :D klasicki primitivni SK "fans"

LaBrie

1
2018-09-26 22:37:55

...a ty si taky happy po tom dalsom fantastickom vykone a dalsich troch bodoch.....

bloto

-3
2018-09-26 22:38:59

Nikde nepisem, ze som happy

LaBrie

1
2018-09-26 22:43:38

...ale ked je niekto pravom nespokojny s nasou otrasnou hrou, tak ho nazves primitivny SK fans! Ty si z nasou hrou spokojny?

bloto

-3
2018-09-26 22:54:52

spokojny...su tam nedostatky...mozno vykyvy formy, ale som optimista a verim, ze budeme na Nou Camp v maji/juni oslavovat...je 26 september ... nezabudni. Som na tejto stranke kazdy den a 90% osob su primitivne individua..po kazdom horsom vykone muzstva sa o tom len presvedcujem.

frkmrk

1
2018-09-26 22:31:37

Po kazdom zapase-musime sa zlepsit-pytam sa kedy pride ten cas?

Rudla333

1
2018-09-26 22:35:31

No Sevilla vede 2:0, nezbývá než držet palce.

b0b0

1
2018-09-26 22:41:20

noo už tri (39. min) - ale to je slabá náplasť...

gabo

0
2018-09-26 22:36:42

Piqueho třetí gól ve dvou zápasech. Bojovala jen Coutinho. Jediné vysvětlení mám, že mužstvo chce vyštvat Valverde ho

gabo

-1
2018-09-26 22:38:49

Totální sabotáž

LaBrie

3
2018-09-26 22:40:43

No prosim, 30.ta minuta a Sevilla vedie 3:0 nad RM a ako pekne hra.....my mozeme o takej hre momentalne snivat.....

LaBrie

1
2018-09-26 22:46:09

Inac za mna cervena dnes obrana, zaloha, utok. Vsetky tri formacie velke nic.

Dzurdzi

3
2018-09-26 22:49:20

Buďme rádi, že Real s nama drzi basu. Každopádně je čas bit ba nejvyšší poplach. Čeká nas velice těžké zapasy a nase forma ne primo tristni! To že Pique má nejspíše nejlepší leta davno za sebou vime, ale co je moc to je moc ! Jak hrac jeho veku a zkusenosti muze delat chyby za ktere by i zacek na vesnici dostal ceres nepochopím. Bohužel Valverde nema koule na to posadit hráče, i kdyz hraje silene a kope se za usi viz. Suarez loni. Myslim, že by mu to prospelo... Llenglet me zatim taky nespresvedcil a nabízí se otázka, proc odesel Jerry Mina? Jak ten by se hodil do vapna na standartky

Největší zklamani je pro mě nasazení a celkovy projev muzstva. Po víkendové ztrátě s tymem, ktery loni dostal tuším 7-8 fiku predvest toto je neomluvitelné. Sahnout kam mame. Za me Semedo Vidal in , pripadne Malcolm.

zuzana1112

2
2018-09-26 23:14:23

No tak pozor. Obrovský historický míľnik. Realu nebol uznaný gól ????????????

jarolamo

-1
2018-09-27 07:45:04

Marian.Hvozdik@gmail.com , 35 ročný muž, máš nejaké osobnostné problémy, keď používaš ženský nick?

zuzana1112

0
2018-09-26 23:14:52

????

zuzana1112

0
2018-09-26 23:15:44

Bez tých otáznikov. Aj telefón sa z toho scvokol

Tomasisko

4
2018-09-26 23:50:40

Opat hrame tu tragicku Enriqueho taktiku bez praveho kridla. Z tej strany nehrozi ziadne nebezpecenstvo a super to ma o to lahsie pozicne branit zvysok ihriska. Ja neviem ci som fakt mudrejsi ako treneri, ale jednoznacne potrebujeme 2 utocne kridla a Messiho v strede. Kedze Suarez na lavicke nebude, tak navrat k 4-4-2.

Babco

1
2018-09-27 13:32:19

Ter Stegen
Semedo - Lenglet - Umtiti - Alba
Sergio - Coutinho
Malcom - Messi - Dembele
Suarez

FCBarcelona2018

1
2018-09-27 07:11:50

Valverde odstúp. Tohtoročné výkony pod jeho vedením sú jedna veľká katastrófa. Je hanbou Barce, že hrá tak, ako hrá. Nakúpili hráčov, ktorí hrajú ešte menej ako Tí, ktorí odišli. O titule tohto roku asi budeme len snívať ak nedôjde k rapídnej zmene v prístupe hráčov a trénera k zápasom. To čo včera predviedla Barca, tak za to sa museli všetci srdciari Barce hanbiť.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.