Britský denník The Mirror, periodikum neslávne slávne svojimi špekuláciami nie vždy úplne zakladajúcimi sa na pravde, vo svojom dnešnom vydaní prišiel s ďalšou zaujímavou informáciou. Na zozname potenciálnych náhrad Luisa Enriqueho sa totiž vraj nachádza i pre mnohých prekvapivé meno.

The Mirror s učitosťou píše, že súčasný hlavný manažér Liverpoolu, charizmatický Jürgen Klopp, sa nachádza na zozname direktívy FC Barcelona. Anglický denník dodáva, že Lucho na konci sezóny katalánsky veľkoklub opustí a Blaugranas tak zaňho budú potrebovať náhradu, ktorou by sa mohol stať práve Nemec z Anfieldu. V Barce si u Kloppa majú ceniť najmä jeho obdivuhodnú prácu ešte z Borussie Dortmund.

Periodikum si pritom myslí, že kouč The Reds nie je jediným lodivodom z Premier League, ktorého Barcelona pozorne sleduje. I napriek tomu, že to Ronald Koeman už niekoľkokrát výrazne poprel, The Mirror píše, že Katalánci si ho vo funkcii kormidelníka vedia reálne predstaviť. Napodobniť by mohol Johana Cruyffa či Pepa Guardiolu, keď by sa stal trénerom FCB po tom, čo sa stal v klube legendou počas svojich hráčskych čias.

TIP | Wembley 1992: Finále, ktoré zmenilo všetko

Koeman by mohol nadviazať na ďalších úspešných Holanďanov, ktorí Barcu trénovali, spomedzi ktorých denník spomenul Johana Cruyffa, Franka Rijkaarda a Louisa van Gaala, pričom zároveň dodáva, že Everton oňho prísť nechce. Mimoriadne podobné to je však s Kloppom, ktorý podpísal s Liverpoolom šesťročnú zmluvu a jeho revolúcia v tomto klube je tak prakticky ešte len na začiatku.

Zdroj: mundodeportivo.com
Foto: archív, mundodeportivo.com

Tom10

-11
2017-02-20 14:12:16

Dúfam že nie. Liverpool potrebuje jeho schopnosti aby sa mohol stať znovu klubom ktorý bude dlhodobo patriť do top 5

Ladislavvs

39
2017-02-20 14:13:50

Liverpool nás nemá čo zaujímať.

Tom10

-13
2017-02-20 14:19:15

Vieš, ale futbal neni len barca. Ja rad uvidím liverpool znovu na vrchole. Barce môže pomôcť aj niekto iný.

Teo07

14
2017-02-20 14:35:26

Chlape, neskúsiš pár sedení, zatiaľ bude stačiť, u psychológa? Toto sú počiatočné fázy rozbiehajúcej sa schizofrénie..

harry525

17
2017-02-20 15:13:43

Počiatocné fázy?... ani ty nesranduj. :D

Ladislavvs

17
2017-02-20 14:13:00

Klopp ano!!! Tie emócie čo do toho dáva, vie perfektne namotivovať. Na to by sa aj dobre pozeralo :D Myslím na jeho reakcie :D

Jhonys

-4
2017-02-20 15:42:18

kolik z vás ještě bude soudit kvalitu trenéra podle toho, jak se chová u postranní lajny? Ledově chladný Tito dovedl společně s Rourou (který taky nepředstavuje parametry zdejších fans = hrát u postranní čáry divadlo..) historickému počtu bodů v La Lize... takže asi tak.

majo111

-3
2017-02-20 15:56:50

honis bud uz ticho co mame druhych trenerov posudzovat podla rozmyslajuceho neschopneho sediaceho enriqueho? viem ze on je u teba spicka ale som si isty ze uz o nom pocut po barce nebudes

Jhonys

5
2017-02-20 16:16:34

proč tady taháš Lucha, když se o něm vůbec nezmiňuju? :D navíc jsem nikde neřekl, že máme trenéry posuzovat podle Lucha.. máš už z něho silný komplex :D přečti si můj komentář znovu, třeba ho pochopíš.

Federer

11
2017-02-20 16:06:19

Jhonys : súhlasím s Tebou až na jedno : Kloppa ako nemcky hovoriaci poznám veľmi dobre. On NEHRÁ divadlo - on JE to divadlo. To je jeho povaha- je divoký. Ak rozumieš čo tým myslím : on je uvádzač do divadla, herec, oponár a všetko spolu. ON je divadlo. A naši potrebujú vyhecovať, vyhodiť neschopných a kúpiť schopných. A potom dreť ako kone. Dnešný futbal sa nehrá prihrávkami dozadu ale bojom.

Jhonys

0
2017-02-20 16:20:43

jo, s tím souhlasím, že on je zosobněním všeho :D ale vyhecování a motivování by mělo proběhnout hlavně na trénincích/při poradách týmu, aby hráči už na hřiště běželi namotivovaní. To je ta hlavní věc. U postranní čáry může být klidně člověk bez výrazných emocí, viz Tito..

Federer

4
2017-02-20 16:06:20

Jhonys : súhlasím s Tebou až na jedno : Kloppa ako nemcky hovoriaci poznám veľmi dobre. On NEHRÁ divadlo - on JE to divadlo. To je jeho povaha- je divoký. Ak rozumieš čo tým myslím : on je uvádzač do divadla, herec, oponár a všetko spolu. ON je divadlo. A naši potrebujú vyhecovať, vyhodiť neschopných a kúpiť schopných. A potom dreť ako kone. Dnešný futbal sa nehrá prihrávkami dozadu ale bojom.

Teo07

39
2017-02-20 14:17:36

Za seba poviem, že Sampaoli! Hlavne nech sa Enrique poberie čím skôr.

mikimi122

-1
2017-02-20 14:35:54

A čo keď sa Enrique preberie a Barca bude hrať dobre.

Teo07

17
2017-02-20 15:39:39

Ak začne hrať Barça dobre, tak to bude napriek Enriquemu, nie kvôli Enriquemu..

Teo07

39
2017-02-20 14:21:49

Inak, od rána čítam, ako sú všetci, cez hráčov, trénerov, riaditeľov, funkcionárov urazení, že diváci počas včerajšieho zápasu pískali! Neuveriteľné! Fanúšikovia celý týždeň žijú so svojim mužstvom, tešia sa na zápasy, častokrát si kúpia drahý lístok, a potom ich miláčikovia predvádzajú "toto"? Ich jedinou možnosťou, ako vyjadriť nespokojnosť je pískať. A páni sa urazia. By som ich poslal na týždeň do skleníkov na paradajky, nech si vyskúšajú reálny život.

SpeedMan

19
2017-02-20 15:07:37

Ono to už od vedení začíná. Naše vedení je zkostnatělé, bez emocí, jenom poplácávání po zádech, jak jsme dobří a jak to všechno děláme strašně dobře.

didi1805

8
2017-02-20 14:30:35

Okamžitá zmena-A.Sampaoli , B.Valverde

chara

12
2017-02-20 14:55:29

tajne dufam v sampaoliho, paci sa mi aky futbal hral s chile a aky hra so sevillou

sokar

16
2017-02-20 14:58:04

Klopp je bezesporu skvelý tréner, ale nemyslím si že sa hodí práve do Barcelony. On vsádza na týmovú hru, hráči musia byť neustále v pohybe, maximálny pressing a nevypustiť žiaden súboj, preferuje priamočiary a behavý futbal, a to si u hráčov ako Messi, Neymar, Iniesta, Bus neviem predstaviť...
Koeman je akýsi nemastný neslaný, ale top tréner to podľa mňa nie je. Najzaujímavejší mi príde Sampaoli, rovnako emotívny, ale jeho štýl by mohol Barce viac vyhovovať

SpeedMan

15
2017-02-20 15:05:47

V současné době potřebujeme trenéra z venku, žádné "kamarádšofty" alá Unzue apod. Nejlepší volba pro mě je Sampaoli, Klopp by mohl taky být zajímavý.

Jhonys

-4
2017-02-20 15:38:47

v současné době potřebujeme právě trenéra z Barcy, případně někoho se stejným smýšlením... vždyť to, co teď hrajeme se už vůbec ničím barcelonské filozofii nepodobá. Nechci ani myslet, jak by to dopadlo, kdyby tady přišli takoví jako Simenone, kterého tady někteří chtějí..

SpeedMan

13
2017-02-20 15:44:17

Nesmysl, jsme přečtení jak týden staré noviny, potřebujeme někoho s jiným pohledem na fotbal. Neříkám od základu všechno překopat, ale pod dalším trenérem z Barcy by došlo jen k chvilkovému zlepšení.

Jhonys

1
2017-02-20 16:22:22

ano, jsme přečtení, ale opakuju znovu... to, co teď hrajeme, nemá s barcelonskou filozofií vůbec nic společného. Potřebujeme někoho, kdo nám ji zvonu vštěpí. To člověk z venku nejspíše nebude.

SpeedMan

5
2017-02-20 17:01:30

A co vlastně znamená Barcelonská filozofie? Návrat ke stylu Guardioly nebo stylu Enriqueho z první sezony? Díky Enriqueho stylu jsme spoléhali na MSN a úplně jsme potlačili význam zálohy a proto jsme teď tam kde jsme. Nový trenér se sice může vrátit ke kořenům a přinést nějakou menší změnu, ale zase to bude mít úspěch sezonu, maximálně dvě. Tudy cesta podle mě nevede.

Jhonys

3
2017-02-20 17:42:31

já neříkám přímý návrat k tiki-taka, ale ozdobou barcelonského stylu byla prostě záloha, která je momentálně neaktivní. Myslím, že tady máme na mysli podobnou změnu, jen to každý vidíme z jiného konce :D. Já bych se chtěl třeba navrátit k držení míče, k tomu, abychom opět dominovali, ale když to bude potřeba, využili i protiútoky a přímočarou hru. Jinak co by sis třeba představoval ty, že by měl trenér s cizího prostředí dovést? Jaký styl?

SpeedMan

6
2017-02-20 18:01:17

Myslím, že jsme narazili na jádro problému. Taky bych chtěl variabilnější hru, ale právě že nejsem přesvědčen, že "někdo z Barcy" dokáže takový styl praktikovat. Vždycky to podle mě zklouzne "jen" k postupným "házenkářským" útokům. Sampaoli by podle mě na Barcu přesně seděl, on ví v čem je naše síla, ale zároveň by dokázal přinést další prvky abychom nebyli tak čitelní.

Jhonys

2
2017-02-20 18:57:48

já si právě myslím, že to lidi z barcelonského prostředí dovedou (a teď nemířím na Unzueho - to říkám proto, aby mně tady někdo z těch místních expertů pak neparafrázoval, že chci Unzueho jako kouče). My už totiž ani tu házenou nehrajeme, my nehrajeme teď nic, to se nedá pojmenovat :D

Jhonys

3
2017-02-20 18:57:59

a btw. příklad z druhého konce: ke konci 13/14 jsme řešili problém z opačného konce, přímočaří jsme nebyli vůbec, míč jsme drželi až na křeč. Přišel Lucho, který je z barcelonského prostředí, a ten tu hru naopak zrychlil, už tak nebazíroval na držení míče, hráli jsme na protiútoky. Takže tady lze vidět, že ta změna může přijít i z domácího prostředí :)

SpeedMan

0
2017-02-21 08:05:08

Jenže Enrique byl tehdy skutečně logickou volbou, je tady v současnosti někdo z Barcy, kdo by to po něm mohl převzít? Myslím si, že ne a po vyjádřeních Bartomea mám strach, že pokud Enrique neprodlouží, převezme to po něm Unzue.

Jhonys

0
2017-02-21 14:29:18

tak někdo z Barcy může být i někdo, kdo za ní v minulosti hrál, nemyslím to doslovně, že je teď v klubu. Frank de Boer řekl v jednom rozhovoru, že on s Barcou nejedná, že byla v kontaktu s Koemanem. Co je na tom pravdy nevím a nevím ani, jaký styl Koeman praktikuje.

Tom10

1
2017-02-20 18:22:17

to maš tak ked chcu všetci tituly na ukor toho desiatky rokov vytvaraneho systemu. srat na tie tituly. ja chcem videt poriadny futbal. kludne nech real vyhra ligu teraz aj buduci rok. ak budeme predvadzat top futbal ako kedysi, absolutne ma to nezaujima. ale niektori by chceli titul ešte tuto sezonu aj s takouto hrou. ja ten titul velmi rad prenecham realu ak budeme hrat znova tak ako barca. a ti čo chcu aby sa len vyhravalo a to hocijakym spôsobom možu ist fandit manutd. maju to uplne zajedno.

myuren

-1
2017-02-20 15:47:16

Tu nesúhlasím, my potrebujeme manažéra, ktorý dosiahol nesporné úspechy vo svojej kariére, ktorý bude mať víťaznú mentalitu, ktorý bude rešpektovaný a uznávaný hráčmi, ktorý na lavičku posadí každého jedného za zlý výkon, jednoducho osobnosť. Samozrejme zachovať to čo nám je vlastné treba, no prezentujeme to tolko, ža každý špičkový tréner vie ako to funguje :)

Federer

-4
2017-02-20 16:09:37

Aj Messiho ? Alebo ten má štatút "poser sa z neho" ? lebo jedine kritizovaný Ney a 1-2 ďalší nesabotovali v Paríži a včera.lebo futbal hrať sa nazabudlo za 1-3 týždne !

myuren

0
2017-02-20 16:18:04

Aj Messiho, ja nie som Messi fan, ktorý ospravedlní jeho slabý výkon tým, že veď aj on si to môže dovoliť. On je génius ale sú zápasy, kde mu to nejde. Neya tu ako jeden z mála chránim, ten hráč je celá naša záloha, všetci kydajú že nedáva góly. Jednoducho každý, každý je nahraditeľný a nikto neni a nikdy nebude viac ako tím. A tú sabotáciu považujem ako neprofesionalitu zo strany hráčov, samozrejme aj LE nesie podiel viny, keď je zrejmé, že tam muselo dojsť ku konfliktu.

ForcaVamos

4
2017-02-20 16:20:37

A koho bi si dal hrať miesto Messiho? :D

myuren

-1
2017-02-20 16:30:01

To, že náhrada taká kvalitatívne nie je, neznamená, ž stále musí hrať, keď hrá slabo alebo bez záujmu. Ruku na srdce Messi je najlepší, čiže náhrada v takom rozsahu ani nie je možná, tu ide o princíp. Prečo niekto, kto hrá slabo si ďalší zápas nezahrá a niekto, kto hrá tak slabo ako Messi v Paríži, bude hrať lebo je to Messi. Messiho éra aj tak raz skončí. Keď prestane hrať futbal alebo nedajbože odíde. A bude to musieť ísť aj bez neho.

Jhonys

1
2017-02-20 16:24:58

nevím, kdo by měl mít před hráči větší respekt než někdo, kdo byl úspěšný v Barce.. btw. trénují i takoví, kteří výrazných úspěchů jako hráči nedokázali a jsou špičkoví trenéři :) ktorý na lavičku posadí každého jedného za zlý výkon -- to jsem zvědav, jak někdo posadí na lavičku klidně celé MSN, to byste se tady všichni zbláznili :D

myuren

0
2017-02-20 16:32:43

Jhonys zas to neber do slovne je jasné, že keď to schválne niekto odohraje zle ako sabotáž, tak nie, skôr hovorím principiálne. Snáď sa ešte nestalo čo sú tí traja spolu, že hral každý nanič, zväčša to nejde 1 z nich. Je jasné, že nie po jednom zápase nepodarem taktiež, snáď tebe to nemusím zdôraznňovať.

Jhonys

1
2017-02-20 17:36:57

nemyslel jsem to jen kvůli tomu, že by hráli špatně, ale taky kvůli odpočinku. To ti prostě žádný trenér neudělá, že posadí třeba Lea a Luise.

myuren

-2
2017-02-20 18:12:25

To ani po nikom nechcem, chcem len adekvátnu reakciu na ich zlé výkony ak prídu a budú pretrvávať. Aj keď sú hviezdy, musia vedieť kde sú ich hranice.

myuren

0
2017-02-20 18:14:18

A hlavne, že nemôžu zneužívať to, že sú ikony tohto klubu. Strašne sa mi nepáči, že takto bojkotujú ich konflikt, na úkor fanúšikov a klubu.

Jhonys

0
2017-02-20 18:49:54

tak já bych naopak právě chtěl, aby si více odpočinuli a dali prostě možnost i Pacovi si kopnout. Všichni tady na Paca nadávají, ale ten hráč nedostal pořádnou dlouhodobu šanci.. ono se pak těžko sžívá s týmem, když člověk prosedí podzim hraje na lavce, nebo hraje jen posledních 10 minut.. všichni jsme si přáli backup za MSN, ale když ho máme, tak ho stejně nevyužíváme, protože takové hvězdy prostě skoro žádný trenér neprosadí.

myuren

0
2017-02-20 18:57:23

Sme sa nepochopili :) ja som povedal, že po nikom ani nechcem aby posadil 2 z 3 na lavičku. To aby si odpočinuli viac samozrejme chcem. Ale na to potrebujeme fungujúcu zálohu atď atď. Je to na dlhšiu debatu.

Jhonys

0
2017-02-20 19:00:13

to asi jo no.. ale tak i v dobách, kdy ještě záloha i něco zahrála, hráli nonstop. Výjimečně se tam prosadil Munir.

buggo

0
2017-02-20 16:22:23

Jestli si nekdo tady mysli ze kloop neni dobrej trener, tak at se dojde vysetrit

buggo

-1
2017-02-20 16:22:29

Jestli si nekdo tady mysli ze kloop neni dobrej trener, tak at se dojde vysetrit

BarcaFan4502

2
2017-02-20 16:54:42

nebol by som proti

BarcaFan4502

1
2017-02-20 16:59:06

mne by nevadilo keby vedenie klubu dotiahlo niekoho kto nema zrovna barcelonsku DNA, hlavne aby to bol trener, pod ktoreho vedenim budeme hrat atraktivny, rychly, priamociary futbal a nie antifutbal ako teraz

Tom10

1
2017-02-20 18:30:05

mal by to byt niekto kto barcelonsky štyl zažil na vlastnej koži. niekto z cruyffovho dream teamu.

Jhonys

-1
2017-02-20 18:50:26

přesně

Jestper9

6
2017-02-20 19:18:46

Ak si niekto myslí, že najdôležitejšie merítko je theatro a bľakot na čiare po hráčoch, tak sa veľmi mýli. T nie sú deti a netreba im kričať prihraj, alebo vracaj sa atď. Napadlo vás niekedy, že trener hlavne ked je zle, tak sedí a je ticho lebo možno premýšľa, že čo spraviť? To vrieskanie je možno vtedy, keď iné neostáva. Je to fajn vidieť a možno to aj motivuje niektorých hráčov, ale isto to nie je najdôležitejšie. Ferguson tiež nebehal a nevrieskal a je naj trener historie

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.