Zápas proti AS Rímu Barcelona absolútne nezvládla. Katalánci sa podľa všetkého zrejme už videli v semifinále, čo v kombinácii s taktikou brániť v odvete výsledok, ešte k tomu dosť ležérnym prístupom, nedopadlo podľa očakávaní.  S Ligou majstrov sa tak musí rozlúčiť.

Niektorí hráči hostí si vzhľadom na obraz hry uvedomovali, že situácia je vážna a treba s tým niečo robiť. Jedným z nich bol Andrés Iniesta. Kamery ESPN zachytili ako kapitán Barcelony cez polčasovú prestávku rozpráva Sergimu Robertovi a Samuelovi Umtitimu, že takto to ďalej nejde. V tej dobe prehrávali 1-0. "Ak budeme pokračovať týmto spôsobom, prehráme."

Zmeny sa dožadoval takisto Gerard Piqué. Televízia TV3 si všimla moment, kedy po druhom inkasovanom góle z pokutového kopu bežal obranca Kataláncov smerom k trénerovi, ktorému odporúčal, aby zmenil taktiku a na Rím trochu pritlačili. Pozitívnej odpovede sa ale nedočkal. Ernesto Valverde mal na jeho slová reagovať spôsobom, aby nezasahoval do jeho plánov, pretože zodpovednosť na pleciach nesie on. 

zdroj: mundodeportivo, sport

foto: mundodeportivo, twitter

Mourinhov_Prst

top komentár
83
2018-04-11 14:03:19

Pre tych, co uz vyhadzuju Valverdeho: Ja som presvedceny, ze Valverde dal Barce po odchode potkana presne co potrebovala.Muzstvo bolo viac-menej rozvratene a on ho stmelil. V LM sme doteraz dostali len 3 goly.Isteze tato blamaz ide na jeho triko, ale kvoli tomu ho hned netreba vyhadzovat z klubu. Pricinu porazky vidim v totalne slabom nasadeni, v zlej taktike a nestriedaniach. Jednotlivcov kritizovat nejdem - cely tim hral hlboko pod svoj standart. Myslim ze sa aj hraci a aj Valverde poriadne poucia a s potrebnymi posilami tu ligu majstrov buduci rok dame.Tato sezona moze byt stale uspesna ak vyhrame ligu a pohar. Este by som chcel povedat, ze la liga je dlha sutaz a prave ta ukaze silu timu pocas celej sezony. V LM staci jeden zbabrany zapas a je po sutazi. LM nie vzdy vyhra najlepsi klub, takze ju beriem ako ceresnicku na torte. Visca el Barca!

barcelonista29

30
2018-04-11 14:13:08

Slabé nasadenie, zlá taktika a nestriedanie - Valverdeho chyby. Vyhadzovať ho po jednom zápase je predčasné, ale toto musí byť zdvihnutý, varovný prst pre neho. Už dlhšie hráme zle, ale boli výsledky. Žiaľ, práve v tomto zápase mu vykypelo z hrnca, tak, že pokrievku odhodilo. Čítal som, že v jednom rozhovore Bartomeu povedal: "Barça sa musí zlepšiť, či s Valverdem alebo bez neho. Uvidíme, čo sa bude diať.

pepo46

8
2018-04-11 17:13:05

Áno, nepochybne dal. Ale hodne aj zobral, bohužiaľ. Všetci sme to videli, ale nechceli sme to vidieť, lebo "dobré výsledky". Len málo zápasov bolo skutočne divácky atraktívnych. Valverdeho vyhadzovať nechcem, ale včerajšia prehra ide na jeho vrub. Barca nie je Atletico Bilbao.

marqueen1

8
2018-04-11 18:30:13

Presne tak. V tejto sezóne bola kopa zápasov, alebo aspoň polčasov, keď ma z našej hry boleli oči. Preto sa mi tréner Valverde nepáči. Jeho vinou je naša hra často slabá a neatraktívna. Chce to útočnú, priamočiarejšiu hru, vysoké napádanie, odoberanie lopty súperom a nie udržiavace výkony, nahrávky dozadu..Včera to vyvrcholilo, to bola katastrofa. Barca bola jak slovenský mančaft, ktorého súperi bijú a robia si s ním čo chcú.

123456

2
2018-04-11 17:16:26


Mourinhov_Prst ahoj kámo absolutne súhlasím

s1ck_1

3
2018-04-11 17:47:06

lenže toto nie je dedinská liga kde sa ideš z niečoho poučovať. Toto bola hrubý trénerská chyba ktorú by nespravili absolventi trénerského kurzu. Predstav si napr. Bayern alebo Real v takejto situácii. Doma vyhrajú 4:1 a druhý zápas idú von. Myslíš že by bránili a nič nerobili len odkopávali loptu. Ťažko. Do polčasu by dali 3 góly a bolo by vybavené, ešte by pri tom skúsili aj mladíkov. Nie mi celú sezonu hrame to iste, s tými istými hráčmi. Pol sezóny nám to mohlo vychádzať so šťastím. Ale nie v odvete štvrťfinále najprestížnejšej súťaže na svete.

Badiman

24
2018-04-11 14:15:36

AKo sa dá jedným zlým zápasom pokaziť super dojem z celej sezóny v podaní Valverdeho ako aj celej Barcy. Je pravda že túto sezónu máme skvelé výsledky ale naozaj nie až tak okulahodiacu a efektívnu hru. A v tomto zápase sme si to vyžrali až do dna, ukázali sme že herne nie sme na to až tak dobre ako tie výsledky veľa krát ukazujú.... mne bolo včera skoro do plaču.... srdce chcelo aby sme dali ten jeden posraný gól ale rozum vraví že si to vážne nezaslúžime, zamyslíme sa nad tým že niečo robíme zle a skúsime to zmeniť..... mám pocit že Valverde je s ľudského a inteligenčného hľadiska skvelý tréner, a je príliš konzervatívny čo na Barcelonu nesedí, nasilu tam dáva zranených, polozranených hráčov, len aby mal tú najlepšiu zostavu, ale len možno na papieri.... v praxy zranený hráč dá len 50% tomu tímu.... škoda že sa bojí experimentovať.... Verím že sa z chýb poučíme do budúcej sezóny

barcelonista29

16
2018-04-11 14:22:34

V noci, keď som nemohol spať, uvažoval som nad tým, že, keby má Valverde odvahu Enriqueho, ktorý sa nebál nasadiť do ťažkých zápasov - Gomesa, Mathieuho, Rafinhu... a tú svoju taktickú vyspelosť, Barça by bola pravdepodobne neporaziteľná. Takto to vyzerá, že nemá odvahu na ťažké rozhodnutia.

Camp_Nou

7
2018-04-11 14:15:57

Mourinhov_Prst, ako keby si mi čítal z duše. Presne si to pomenoval a napísal.

bulldozer

10
2018-04-11 14:18:13

Valverde este nic velkeho nevyhral, mal stiahnute polky a naordinoval zbabelu taktiku no.

BadrHari1

9
2018-04-11 14:21:27

Akym sposobom ked budeme hrat? zeby im Valverde hovoril aby nechali Dzeka robit si z nich malych chlapcov, alebo aby isli do subojov ako babovky?

Cingi

-11
2018-04-11 14:24:10

nebuďte amatéri. silno pochybujem, že mali naordinovane brániť výsledok, to sa nezhoduje s filozofiou klubu. keby mali hráči iný prístup, memuseli by toľko brániť. otázne je, prečo bol ten prístup taký, ako bol. ale tréner im to isto nenakazal.

bulldozer

15
2018-04-11 14:29:53

A ako vysvetlis ze do stavu 3:0 nehrali nic dopredu a az potom zacali utocit?

barcelonista29

18
2018-04-11 14:34:21

Pozri si ešte raz druhý polčas a sleduj Jordiho, prípadne Suareza, ako rozhadzujú rukami a sú nespokojní s tým, čo hrajú ostatní. Toto nebol nezáujem hráčov, ale taktika. Neviem, čo viac by si chcel, aby si to pochopil.

patrik12

5
2018-04-11 15:12:57

trener im to isto nenakazal :D a kto myslis ze urcuje taktiku? hraci presne plnia trenerove pokyny

Cingi

5
2018-04-11 17:04:19

evidentne neplnili to, čo im tréner nakázal. pochybujem, že by im prikázal, aby hrali laxne a slabo

dani12345

24
2018-04-11 14:24:56

nezvykávam komentovať každý zápas, naposledy som sem dal komentár niekedy po výhre nad juventusom 3:0, keď som písal že doteraz sa nam celkom darí...pravda je taká že podľa mojho názoru sme postúpili už proti chelsea náhodne v tom zmysle že možno sme dali góly my, ale riadne nám hrialo pri zadku... včera som nevedel čo so sebou po vypadnutí ALE nechcem nikoho prácu počas tejto sezóny kritizovať, ale uvedomte si že po facke od realu v superpohári sme začali sezónu s tým, že nie sme najvačším favoritom v La lige, ani v LM, čo sa v druhom menovanóm aj potvrdilo, musíme sa zmieriť tým že tu vzniká niečo nové i keď to donedávna vyzeralo ako možné t reble, musíme byť vďačný aj preto čo valverde aj celé mužstvo dokázalo.. proste sme mali týždeň čo týžden vačší apetít po každom úspechu, veľa ludí tu teraz odpisuje mužstvo, áno je čo zlepšiť, ale nezabúdajte akým pocitom sme začínali sezónu 2017/2018 luďia !

Darunn777

-1
2018-04-11 14:32:52

Keď čítam tie vaše komenty ako netreba vyhadzovať valverdeho a podobne keci :D mam dosť Pretože ak sledujete Barcelonu naozaj celu sezonu tak je očividne jasne že pod nim sa hra hrozne toto sme tu ešte nemali proste či sa vam to páči alebo nie ale toto je čistá Hrôza !!!!!! Pod valverdem hrame hrozne aj ked si vyhravalo ale hrame hrozne takto Barcelona nemôže hrať jednoducho vyhrame 4:1 a potom len brániť a nakopavať ? vážne ? čo vam už všetkým naozaj preskakuje ? čo sme trapny MU z Mourinhom ? Ja som od začiatku tvrdil Valverde nie je pre BARCU !!!!!!!!!! a budem to tvrdiť stale pretože to tak jednoducho je on nedokaže trenovať tým ktorý hra o prve miesta vo všetkých 3 sutažiach :) Pokazil hru barcelony ! Pokazil filozofiu ! Hanba hanba hanba treba čo najskôr hladať nového trenera ktory sa do FCB hodí a nie takehoto šaška z bilbaa :) Môj názor :)

Darunn777

-20
2018-04-11 14:36:31

Ešte skôr by sa hodil do FCB taký Conte :)

Invencible

13
2018-04-11 14:47:02

Lexaurin po jeden tabletke ráno a večer

Mourinhov_Prst

15
2018-04-11 14:46:13

Hrat super pekne a vyhravat sa neda. To bolo naposledy za Pepa a to bol zrejme najlepsi tim v historii futbalu. Taky tu nebude mozno dalsich 30 rokov. Pamatas minule sezony ako sme dostavali goly od kazdeho? Derave obrany v kazdom zapase? Valverde zapricinil to ze mame po Atleticu druhu najlepsiu obranu v Europe!!! Po odchode potkana sme stratili vela v ofenzive, tak sa to muselo nejako kompenzovat a kompenzovalo sa to v defenzive. Navyse mame len Messiho a Suareza. Cou len teraz prisiel, Iniesta uz nieje to co byval a Dembele nie je este hotovy hrac(psychicky). Ja chapem ze sa ti styl hry mozno nepaci, ale ucel svati prostriedky a Valverde urobil co mohol.

Lolzer

11
2018-04-11 15:46:10

"Šaškovi z Bilbaa" nesiahaš ani po päty. Tento rok sme nemali dostatočne široký káder na výhru LM. Valverde by aj rád vystriedal, keby sme mali na lavičke zaručenú kvalitu. Bohužiaľ papierovo najlepší hráči už hrali a aj tí boli z Ríma posratí až za ušami. Taktika pred zápasom bola určite iná, než to čo predviedli naši na ihrisku. Nebyť Valverdeho tak neprejdeme ani cez Chelsea, smutné je, že nás vyradil AS Rím, ale radšej vypadnúť takto ako potom plakať v semi s dvojnásobným výpraskom od Bayernu, Liverpoolu či Revalu... Hold na začiatku sezóny po odchode Neya sme sa ledva postavili na nohy, vtedy ste Ernesta vychvaľovali do nebies a po prvej prehre v LM, kde sklamalo kompletne 11 hráčov, nie iba Valverde, už začnete vykrikovať Valverde out. Spomeňte si na minuloročnú sezónu! 2. v La Lige, vypadli sme s Juve v LM 0-3 aggregate a vyhrali sme len kráľovský pohár a to sme mali útočné trio MSN. Tak radšej nepíšte a šúchajte nohami. Chcel by som vás vidieť ako by ste hrali každých 72 hodín majstrák na hentakej úrovni...

BadrHari1

21
2018-04-11 14:43:19

Skoda ze neexistuje alternativna realita. Som zvedavy co by ste povedali keby sme hrali ofenzivny futbal a Rim by nam najebal 3 goly z protiutokov a zvysok hral beton. To by ste vsetci nadavali na Valverdeho preco hral ofenzivne ked nam stacilo len udrziavat

myzuFCB

11
2018-04-11 14:45:48

nech je už akokoľvek postup je už minulosťou... treba sa poučiť z chýb a na budúce sa im vyvarovať

mito669

23
2018-04-11 14:47:16

uz vyhadzujete trénera ? to si vazne myslite ze barca vyhra kazdy rok treble ?

jan22

8
2018-04-11 14:56:53

Chybná taktika,,únava z predoslych zápasov,nedoliecené zranenia, a vzhladom tomu zle zvolená zostava je pricinou nečakaného vysledku. Ťažko sme zaplatili za tieto chyby,ale LM bude aj v ďalšej sezóne, teraz je prvoradé,aby vzťahy medzi hráčmi a vzťahy. k trénerovi ostali korektné,ešte máme co vyhrávať, tak teraz musime sa vyvarovať chyb ktoré zapríčinili vcerajsiu katastrofu a úspešne dokončiť ligu a finále španielskeho pohara

forzy

1
2018-04-11 15:09:00

https://sport.aktuality.sk/...

FcbMun10

5
2018-04-11 15:26:34

To nie je vôbec o Messim , hráč nemôže skórovať z ničoho a aj keď niekedy si hovorím že by mohol niekomu prihrať ale tam nebolo komu a ja som tam včera ani nevidel hráčov ktorý by hrali dobre kedže najviac bolo vidieť katastrofálnych stopérov.????

FcbMun10

4
2018-04-11 15:27:17

Tie otázniky tam nemali byť

BadrHari1

7
2018-04-11 15:46:06

zbytocne reagujes na madridskeho provokatera

Mourinhov_Prst

16
2018-04-11 15:31:49

No, mozno by mal cele zapasy postavat v 16-tke supera, cakat na doklepavacku a hadzat sa o zem ako to robi isty nemenovany hrac.

123456

3
2018-04-11 17:18:23


Mourinhov_Prst a zabudol si na tangá :)

Nalim

17
2018-04-11 15:31:12

Šport. aktuality.sk , vždy keď môže kritizuje a degraduje Lea a toho vyjeba.ca z Realu vynáša do nebies. Jeho nožnice uz predbehlo tisíce hráčov a nedbali by mu dať postaviť sochu s nožnicami. Je to do oči bijúce. Riťolízi buzeranskí...

Cingi

4
2018-04-11 17:27:13

to som si aj ja všimol inak

marekve

9
2018-04-11 16:21:24

Pravda, Valverde taktické myslenie sa vôbec nezhoduje s filozofiou Barcy. Doteraz mal výsledky, ktoré však boli často dielom náhody. Valverdemu chýbajú gule, preto hra na istotu. V Chelsea dajme tomu, v Barce sa však takto hrať nemôže. Ja som veľmi dúfal v Kloppa. A nie kvôli výsledkom, ale kvôli jeho filozofii a láske k totálnemu futbalu.

Ortiz

12
2018-04-11 17:13:34

Rikam to uz od zacatku a rikam to porad! Valverde ven! Osklivejsi fotbal jsme nikdy nehrali! V tezkych zapasech nejsme dominantni, nedrzime mic, nepresujeme, nechavame hrat soupere, nase pomaly prechodu do utoku! Divim se, ze dominujem takhle v te lize. Nebyt Messiho, tak mame o polovinu bodu v lize min a skoncili jsme uz v osmifinale ligy mistru, protoze Chelsea nas uz mela vyradit .. Jeho skladani sestav a rozestaveni nechapu uz od zacatku. Nejslabsi Barcelona za poslednich 10 let .. Pevne doufam, ze odstoupi a nahradi ho Xavi, kterej by mohl dat tymu impulz stejne jako Zidane Realu !
Muzete me tu minuskovat jak chcete, ale je to tak

gabo

2
2018-04-12 09:18:14

ABSOLUTNÍ SOUHLAS!

WR10

24
2018-04-11 17:27:54

Nie som fanúšik Barcy, ale pozorne sledujem tento tím už niekoľko rokov a myslím, že vyhadzovať Valverdeho by bola riadna hlúposť. Myslím, že Valverde dostáva z tohoto mužstva celú sezónu viac 120% a je to hlavne zásluha jeho taktiky, že ste na prvom mieste v lige. Je pravda, že tento zápas pokazil on nesprávnou taktikou, to ale neznižuje jeho zásluhy. Minulý rok vyhral ligu Real, tento rok si ani nečuchol. A nie je to tým, že by sa Barcelona nejako posilnila, práve naopak, odišiel Neymar, ktorý je druhý alebo tretí najlepší hráč (podľa názoru na Ronalda) súčasnosti. Valverde sa musel vysporiadať s týmto odchodom a faktom, že musel zmeniť niekoľkoročnú taktiku Barcelony, ktorá už bola prečítaná polovicou mužstiev. To sa mu podarilo, aj keď za cenu nie príliš peknej hry. Určite nie je náhoda, že tento tím ešte v lige neprehral a ak sa nemýlim, prehrali ste len dva zápasy za celú sezónu. To, že išlo o vyraďovačku je naozaj smola, ale takéto veci sa stávajú. Každý tréner má svoje chyby, aj Guardiola, ktorý mal k dispozícii asi najlepší tím, ktorý som zažil, nevyhral všetko. A všimnite si, že práve Guardiola sa vôbec nepoučil zo svojich chýb. Stále hrá tú istú hru ako v Barce, s tým rozdielom, že v Anglicku si na jeho hru ešte nezvykli. Ale inak vypadol v LM aj s Bayernom, aj s Barcelonou aj teraz so City presne rovnakým štýlom. Vyradila ho defenzíva s vysokým presingom. Takže počkal by som nato, či sa Valverde dokáže zo svojich chýb poučiť a potom by som súdil.

Rasto

1
2018-04-11 18:19:03

Rozumne napísané.

FCBarcelona2018

11
2018-04-11 18:44:24

Ak si tréner za nepriaznivého stavu nevie uvedomiť, že je potrebná zmena v spôsobe hry a samotní hráči ho na to upozorňujú, no on trvá na svojom, tak neviem čo si o tom mám myslieť !!!

gabo

1
2018-04-12 09:21:11

Že to není trenér pro barcu

!

frkmrk

3
2018-04-11 20:27:09

To bolo utesovania , vcetne mna po vyzrebovani ,vsetci sme si priali AS a od 80 min sme ukazali ze hrat vieme, len tak sme mali zacat hrat aspon od 60min.a boli by sme postupili my,verim ze by sme si boli vypracovali sance a postupili, ale laxny pristup ku hre, nepresnost,vysoke nakopavane lopty a takyto je vysledok, no viac ako vysledok ma mrzi pristup k zapasu.

Váš účet je zablokovány! Nemôžete pridávať komentáre do:
Ak chcete pridať komentár, musíte sa prihlásiť.